-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Walkowicek" <l...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ależ po nim przejechał :(
Date: Wed, 29 May 2013 20:48:39 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <ko5j04$lgt$3@node1.news.atman.pl>
References: <519b72fd$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
<knfs85$4q4$1@node1.news.atman.pl> <knftkd$ko1$1@mx1.internetia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1305211922120.2788@quad>
<kni2em$c22$3@node1.news.atman.pl>
<Pine.WNT.4.64.1305240004240.2776@quad> <knn6hr$2d6$1@mx1.internetia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1305241129350.1872@quad> <knnosj$tpt$1@mx1.internetia.pl>
<51a1f961$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<knu3tt$7ke$1@mx1.internetia.pl>
<51a304ea$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
<ko0dc1$50u$1@node1.news.atman.pl>
<51a4382d$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
<ko1q63$2kg$1@mx1.internetia.pl>
<51a4b4ac$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<ko2e5l$33t$1@mx1.internetia.pl>
<51a532a6$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.5.218.31
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1369853765 22045 185.5.218.31 (29 May 2013 18:56:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 May 2013 18:56:05 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <51a532a6$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493687
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
news:51a532a6$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
> Pierwszeńśtwo nabył w chwili, kiedy znalazł się na przejściu dla pieszych
> i nieważne w jaki sposób on się na tym przejściu znalazł - czy wszewdł z
> chodnika czy też z jezdni, bo Prawo o Ruchu Drogowym tego nie precyzuje.
PoRD tego nie precyzuje ale tylko dla ciebie, bo albo nie znasz go, albo nie
rozumiesz, co jest bardziej prawdopodobne.
Art.13 wyraźnie i po polsku mówi, że pieszy jest obowiązany korzystac z
przejścia dla pieszych.
To nie znaczy, że może sobie iść po jezdni, a potem wskoczyc na przejście.
> Pieszy równie dobrze może wysiąść z samochodu autobusu czy też tramwaju
> wprost na przejście.
> Czyli znaleźć się na tym przjeściu nie wchodząc na nie z chodnika.
Ale wtedy inni kierowcy dokładnie widzą kto znalazł się na takim tymczasowym
początku przejścia, widzą też pojazd stojący na przejściu.
> W tym przypadku nikt mu nie wlazł pod koła. Pieszy został najechany,
> ponieważ kierowca gwałtownie ruszył.
No to widzielismy różne nagrania.
Na nagraniu z linku pieszy wlazł pod koła jadącego samochodu
i to w miejscu poza polem widzenia kierowcy.
Kierowca przyśpieszył jak zobaczył, ze przeszli piesi prawidłowo
przechodzący.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.13 20:50 Walkowicek
- 29.05.13 20:55 Walkowicek
- 29.05.13 22:18 Walkowicek
- 30.05.13 07:01 Walkowicek
- 30.05.13 08:09 uzytkownik
- 30.05.13 08:15 uzytkownik
- 30.05.13 08:35 uzytkownik
- 30.05.13 08:31 mlodz
- 30.05.13 08:35 Walkowicek
- 30.05.13 09:06 uzytkownik
- 30.05.13 09:09 uzytkownik
- 30.05.13 08:52 Walkowicek
- 30.05.13 08:56 Cavallino
- 30.05.13 08:57 Cavallino
- 30.05.13 09:01 Walkowicek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=