  • 11. Data: 2020-04-16 14:08:52
    Temat: Re: Alternatywne tusze do drukarek - skąd oni biorą głowice?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Szczerze wątpię.  Jeszcze nie widziałem alternatywnej głowicy do HP
    bo już nie ma

    > (mówię o cartiridżach gdzie głowica jest zintegrowana z pojemnikiem na
    > tusz a nie o modelach gdzie głowica i pojemnik są wymienione osobno), na
    > każdym alternatywnym tuszu tam gdzie się nie da usunąć (np. na taśmie
    > sygnałowej) jest oznakowanie HP a pady są porysowane.

    https://nt.interia.pl/komputery/news-ugoda-hp-z-acti
    on-i-ab-i-pozew-przeciwko-black-point,nId,773407

    :)

    Dlatego już nie kupuję żadnych urządzeń HP - moi klienci również ;)

  • 12. Data: 2020-04-16 14:22:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    .
> [...]

    >:)
    >Dlatego już nie kupuję żadnych urządzeń HP - moi klienci również ;)

    To takie kartridze z głowicą ? Bo patent moze tez dotyczyc np
    uszczelki zbiorniczka :-)

    Czyli komus sie udalo wyprodukowac ten wydawaloby sie skomplikowany
    wyrob ?

    A moze ... mechanizmy do laserowek HP dostarczal Cannon ...

    J.

  • 13. Data: 2020-04-16 14:44:35
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To takie kartridze z głowicą ? Bo patent moze tez dotyczyc np uszczelki
    > zbiorniczka :-)

    elementy głowic też. generalnei to nie ma znaczenia. nie wolno im robić
    _fabrycznie nowych_ zbiorników...pardon...importować pod swoim znakiem.
    Czy patent tyczył się uszczelki czy koloru wieczka to bez znaczenia.
    Naruszyli patenty i by nie pójść z torbami musieli pójść na ugodę.

    > Czyli komus sie udalo wyprodukowac ten wydawaloby sie skomplikowany wyrob ?

    bez problemu. nawet lepsze od oryginałów:))))

    > A moze ... mechanizmy do laserowek HP dostarczal Cannon ...

    Canon robi(ł) całe drukarki dla HP ale czy zbiorniki na tusz to nie mam
    wiedzy.

  • 14. Data: 2020-04-16 14:55:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    .

    >elementy głowic też. generalnei to nie ma znaczenia. nie wolno im
    >robić _fabrycznie nowych_ zbiorników...pardon...importować pod swoim
    >znakiem.

    Chyba importowac pod dowolnym znakiem.
    HP moze komus udzielilo licencji, reszta producentow łamie patent,
    ktory w Polsce obowiazuje, wiec importerzy i sprzedawcy tez łamią.

    P.S. Obowiazuje ? Polska to tak na uboczu rynku patentowego lezala,
    ale HP moze jakis Europatent wykupil.

    >Czy patent tyczył się uszczelki czy koloru wieczka to bez znaczenia.
    >Naruszyli patenty i by nie pójść z torbami musieli pójść na ugodę.

    Wiesz, zrobic fikusną uszczelke w miare latwo, a potem przychodzi
    prawnik z HP.

    >bez problemu. nawet lepsze od oryginałów:))))

    Głowicę drukująca ?
    Ja bym nie potrafil, ale pewnie sa lepsi fachowcy co potrafia.
    A ile to bedzie kosztować ?

    >Canon robi(ł) całe drukarki dla HP ale czy zbiorniki na tusz to nie
    >mam wiedzy.

    Raczej chodzi mi o to, ze moze i te glowice atramentowe robi kto inny
    :-)

    J.

  • 15. Data: 2020-04-16 17:15:55
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 16.04.2020 o 08:09, Marek pisze:

> [...]
    > każdym alternatywnym tuszu tam gdzie się nie da usunąć (np. na taśmie
    > sygnałowej) jest oznakowanie HP a pady są porysowane.

    Ja kiedyś kupiłem taki tusz (z dyszami), ale nie działał i go oddałem.
    Wiele firm sprzedających zamienniki skupuje tez zużyte tusze.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 16. Data: 2020-04-16 18:16:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 16 Apr 2020 14:08:52 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
    >https://nt.interia.pl/komputery/news-ugoda-hp-z-act
    ion-i-ab-i-pozew-przeciwko-black-point,nId,773407

    No ale oni nic więcej nie robią jak regeneracja starych. Szczerze
    mówiąc nie wiem o co chodzi HP. Jeśli te pozwane firmy nie pakowały
    produktu oznaczajac je jako oryginalne HP ani nie produkowały nowych
    naruszając patenty HP to o co chodzi? Nie można sprzedawać ponownie
    rzeczy wyczyszczonej?

    No właśnie Black Point, przez tusz "tej marki" zaczął się ten wątek.
    Nowo rozpakowany działał 1 dzień (słownie jeden). Po wydrukowaniu
    jednej kartki na drugi dzień już drugiej nie dało się wydrukować,
    wyszła czysta kartka jakby dysze się zapchały. Cartridż ma usunięty
    przez wypalenie oryginalny znaczek HP ale oznaczenia z taśmy
    sygnałowej już usunąć się nie dało.
    Próby czyszczenia cartiridża skończyły się komunikatem "pojemnik z
    tuszem jest uszkodzony lub go brak".

    > Dlatego już nie kupuję żadnych urządzeń HP - moi klienci również ;)

    Bo? Akurat oryginalne cartiridże mają nieporównywalną jakość do
    zamienników, z których wydruki są blade albo brakuje pixeli bo dysza
    zapchana. Nie wspominając o tym, że te regenerowane lubią przeciekać.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2020-04-16 18:19:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 16 Apr 2020 14:44:35 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
    > _fabrycznie nowych_ zbiorników...pardon...importować pod swoim
    > znakiem.

    A bez znaku? A czyścić i sprzedawać jako tusz marki "tusz
    zregenerowany"?

    > bez problemu. nawet lepsze od oryginałów:))))

    Wątpię, przykład dla 350xl poproszę.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2020-04-16 22:36:33
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-04-16 o 18:19, Marek pisze:

    > A bez znaku? A czyścić i sprzedawać jako tusz marki "tusz zregenerowany"?

    zregenerowany a fabrycznie nowy to zupełnie różne kategorie!

    > Wątpię, przykład dla 350xl poproszę.

    nowego nie dostaniesz (przynajmniej ja nie widziałem). Tylko
    regenerowane oryginały (i dlatego masz z nimi jazdę....).

  • 19. Data: 2020-04-16 22:42:52
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-04-16 o 18:16, Marek pisze:
    on-i-ab-i-pozew-przeciwko-black-point,nId,773407

    > No ale oni nic więcej nie robią jak regeneracja starych. Szczerze mówiąc
    już nie bo podpisali ugodę

> [...]
    > oznaczajac je jako oryginalne HP ani nie produkowały nowych naruszając
    > patenty HP to o co chodzi? Nie można sprzedawać ponownie rzeczy
    no właśnie o to chodzi, ze importowały fabrycznie nowe zamienniki a nie
    regenerowane oryginały

    > Bo? Akurat oryginalne cartiridże mają nieporównywalną jakość do
    > zamienników, z których wydruki są blade albo brakuje pixeli bo dysza
    > zapchana. Nie wspominając o tym, że te regenerowane lubią przeciekać.

    bla bla bla
    napisałem czemu nie polecam ani nie kupuję. Bo nie ma do nich
    zamienników bo sami je uwalili. Więc niech spadają na drzewo. Polecam za
    to Brothera z którymi od zawsze mam pozytywne doświadczenia (szczególnie
    przez pryzmat zamienników). Oczywiście brother też się zabezpiecza ale
    nie leci hamerykańskim stylem pozywając wszystko i wszystkich.

    Nie kupiłeś nowego tuszu a regenerowany oryginał.

  • 20. Data: 2020-04-17 10:04:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 16 Apr 2020 22:42:52 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
    > no właśnie o to chodzi, ze importowały fabrycznie nowe zamienniki a
    > nie

    Niby kto je produkuje? Przecież wcześniej ustaliliśmy, że nie
    istnieją alternatywne dysze bo tylko HP ma technologię ich produkcji.

    --
    Marek