  • Data: 2021-08-10 12:06:49
    Temat: Re: Analizator spalin do celów przemysłowych
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-10 o 09:58, J.F pisze:
> [...]
    staranności wyjdzie nie gorzej od markowego sprzęta.

    ymywanie

    > No u tu jest potrzebny jakis stabilny piec, ktory przez pare minut
    > potrzebnych Orsatowi, nie zmieni skladu.
    > Niby mamy ten drugi czujnik elektroniczny, to mozna sprawdzac, czy sie
    > sklad zmienia.
    >
    > J.

    Wielokrotnie swego czasu robiłem pomiary aparatem Orsata.
    Są określone procedury do takich badań.
    Zawsze pobierało się najpierw próbkę spalin z komina, do specjalnego
    zbiorniczka, celem unormowania temperatury.
    Z tego zbiorniczka starczyło spalin na co najmniej 3 pomiary.

    WM