eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAnek - czy da sie przeniesc WSZYSTKO ze jednego na drugi? › Re: Anek - czy da sie przeniesc WSZYSTKO ze jednego na drugi?
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Anek - czy da sie przeniesc WSZYSTKO ze jednego na drugi?
    Date: Mon, 17 Jul 2023 22:43:07 +0200

    Dnia Mon, 17 Jul 2023 16:24:31 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Próbowałem dziś przenieść wszystko z jednego fona Sony na drugi Sony, no i nieco
    d... blada, bo niby aplikacje się przenoszą ale tak
    > jakby gołe ze sklepu, ani nie ma ich na pulpicie ani danych do logowania nie
    przenosi (setup google ten co sie pojawia przy
    > włączaniu wyczyszczonego telefonu, bo niestety 30 czerwca 2023 to był ostatni dzień
    działania "Xperia Transfer 2").
    > Może jakaś zewnętrzna aplikacja jest, co przeniesie wszystko (łącznie z
    ustawieniami ekranu startowego itp.)?
    > Bo tak to parę godzin zbędnego rzeźbienia w g... .

    I tutaj podoba mi się samsungowy SmartSwitch - przenosi wszystko, włącznie
    z credentialsami do programów.

    Wydaje mi się, że lata temu SmartSwitch przenióśł mi z jakiegoś chińczyka
    na Samsunga. Może zadziała na innych telefonach?

    > I przypomni ktoś, jak zmienić lokalizację słuchawy na Indonezję (żeby rozmowy
    nagrywać jak niebiały człowiek, bo białasom nie wolno
    > przecież)?

    Wydaje mi się, że jakiś fragment firmware się podmieniało.
    Ale nie siedzę w temacie, pomimo, że mi cholernie brakuje nagrywania.
    Do modelu S5 włącznie jak klienci do mnie dzwonili i mówili, co trzeba i
    gdzie zrobić, a byłem w samochodzie, to później sobie odsłuchiwałem i to
    robiłem.
    Teraz tak nie da rady.
    Debile z Androida tak wymyślili :(

    --