  • Data: 2022-10-05 02:11:01
    Temat: Re: [Ankieta] Czemu jeździsz tak wolno?
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2022 o 20:58, Dykus pisze:
    > Witam,

    > Ja jestem z tych, co się snują po DTŚ na tempomacie 90 km/h do/z roboty,
    > czyli niewiele więcej niż 85 km/h i powody są dwa - koszty paliwa

    Do pracy np DTŚką to ewidentnie przeoczyłem bo mnie naszło akurat jak
    łikendowe jazdy uprawiałem. Oczywistym jest, że codzienny dojazd do
    pracy generuje spory wydatek miesięczny na którym warto oszczędzić.
    Niestety podobnie jest z dłuższymi przejazdami, które swoje kosztują
    więc znowu, da się na tym oszczędzić.

    Czyli mamy
    "
    Czemu snujesz się jak smród po gaciach?
    - jeżdżę codziennie do pracy (mogę oszczędzić)
    - mam daleką trasę (muszę oszczędzać)
    - nie mam kapuchy na mandat? (słyszałem że mandaty zdrożały)
    - boję się, że mi prawko odbiorą (słyszałem, że odbierają)
    - duży mandat jest za przekroczenie (a nie wiem jakie są ograniczenia)
    - oszczędzam paliwo (pchałbym samochód gdybym się przy tym nie pocił)
    - jestem ciotą (jak będę jeździł wolno to nie zapłacę mandatu)
    - zbieram na pizzę (jestem szczęśliwy, ale akurat mi się nie chce jechać
    normalnie)
    - znam wzór na energię kinetyczną (i będę bronił go)
    - nie jestem debilem (a wszyscy poza mną to debile)
    "

    > lenistwo.

    Wyprzedzić się nie chce a męczyć za kimś chce? A jak zahamuje?

    > I tym samym jestem w stanie zrozumieć tych, co się kulają po 80 km/h po
    > krajówkach, choć nie jest to wygodne dla innych.

    Mnie to nie tyle przeszkadza ile dziwi. Wydaje mi się, że ludzie
    sprawniej jeździli. Choć może to jednak efekt niedzielnych jazd i
    niedzielnych kierowców.

    > Nie wszyscy mają
    > płacone 100 zł/h na kanapie przed TV.

    A kto ma?

    > Ale uważam, że na autostradach
    > taka prędkość nie jest już bezpieczna.

    Czemu? Masz prawy pas, możesz sobie jechać wolno. O problemach szukania
    trasy elektrykami jakiś czas temu pisałem, chyba zaraz jak Twizy
    nabyłem. Chodziło właśnie o to, by jechać wolniej inną trasą. Ale
    ostatnio już mi się nie chce jeździć opłotkami. Nawet jak wiem którędy
    to są tam dziury po których nie zamierzam jeździć w imię
    nieprzeszkadzania, niech mnie po prostu wyprzedzą.