  • Date: Sun, 04 Jan 2009 16:13:29 +0100
    From: pawell32 <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Antena TV - 71 km

    Masz racje, nie zastanawiałem się nad tym, ale jak masz dużo pracy i nie
    masz czasu na szukanie rozwiązań to sięgasz po sprawdzone.
    Teraz jak tylko będe miał czas sprawdze rozwiązania Polkata, wcale nie
    uważam za złe, tamte wim że spawdzone. Problem polega na tym iż w moich
    okolicach (pod Wrocławiem) od dłuższego czasu nie działa rzaden nadajnik
    DVB-T, były na Ślęży, ale od wielu miesięcy cisza, więc czekam aż włączą
    jakąś emisje testową, wówczas wezme z hurtowni kilka anten na
    przetestowanie.