  • Data: 2020-11-28 22:23:47
    Temat: Re: Antena zwarta do masy?
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.11.2020 o 20:49, Arrmii pisze:
    > zawsze antena dla mnie to był przysłowiowy kawał druta podłączony do wejścia
    odbiornika, ale jeśli nie widzisz w tym niczego dziwnego, to uwierzę na słowo i
    zrobię tak jak zalecają:)

    Multum anten jest połączonych z masą, to jest korzystne ze względu na
    ładunki elektrostatyczne i związane z nimi szumy, bezpieczniej przy
    piorunach też jest. Przykłady - antena typu J, dipol pętlowy, dipol
    prosty z zasilaniem bocznikowym...

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl