    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Aplikacja typu ToDo / Android
    Date: Wed, 25 Jan 2023 22:40:05 +0100

    Dnia Wed, 25 Jan 2023 22:06:47 +0100, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > Kalendarz? Przypomnienia? Obsługa jest głosem nawet przez asystenta.
    >
    > Kiedyś się bawiłem w jakieś ToDo z synchronizacją nawet na PC ale
    > upierdliwość w klikaniu, spowodowała przejście na asystenta, którego w
    > międzyczasie google dopracowało.
    >
    > Najlepiej wychodziło ostatnio
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fj
    soft.myphoneexplorer.client

    > + apka na PC do synchro przez WiFi. Generalnie nadal to mam ale juĹź nie
    > używam do tego celu, przesiadłem się na asystenta.
    >
    > O tyle fajne, Ĺźe robisz sobie wszystko w sensie synchro: kontaktĂłw,sms,
    > ToDo, pliki, cokolwiek.

    Nie wiem, o jakim programie "asystent" piszesz.
    Znalazłem Asystent Google, ale:
    1/ "To urządzenie nie obsługuje Asystenta Google" (Galaxy S9 Plus)
    2/ program nie powinien być gadany, tylko z normalnym interfejsem.
    U klienta nie będę gadał do ustrojstwa, zwłaszcza, jak obok kilku
    handlowców przekrzykuje się przez swoje telefony.
    Poza tym nie wiem, jak głosem włączyć flagę typu "faktura" albo "serwis".
    Albo późnej przefiltrować zadania z określonymi flagami.

    Tak więc szukam dalej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam