  • 1. Data: 2023-01-25 20:36:11
    Temat: Aplikacja typu ToDo / Android
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Zna ktoś aplikację na Androida, w której można notować zadania, do nich
    przyporządkować datę i mieć jakieś flagi, typu zrealizowano, odrzucono,
    ważne itp?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2023-01-25 22:06:47
    Temat: Re: Aplikacja typu ToDo / Android
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.01.2023 o 20:36, Adam pisze:
    > Cześć.
    >
    > Zna ktoś aplikację na Androida, w której można notować zadania, do nich
    > przyporządkować datę i mieć jakieś flagi, typu zrealizowano, odrzucono,
    > ważne itp?

    Kalendarz? Przypomnienia? Obsługa jest głosem nawet przez asystenta.

    Kiedyś się bawiłem w jakieś ToDo z synchronizacją nawet na PC ale
    upierdliwość w klikaniu, spowodowała przejście na asystenta, którego w
    międzyczasie google dopracowało.

    Najlepiej wychodziło ostatnio
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fj
    soft.myphoneexplorer.client

    + apka na PC do synchro przez WiFi. Generalnie nadal to mam ale już nie
    używam do tego celu, przesiadłem się na asystenta.

    O tyle fajne, że robisz sobie wszystko w sensie synchro: kontaktów,sms,
    ToDo, pliki, cokolwiek.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-01-25 22:40:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Jan 2023 22:06:47 +0100, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

> [...]
    > używam do tego celu, przesiadłem się na asystenta.
    >
    > O tyle fajne, Ĺźe robisz sobie wszystko w sensie synchro: kontaktĂłw,sms,

    Nie wiem, o jakim programie "asystent" piszesz.
    Znalazłem Asystent Google, ale:
    1/ "To urządzenie nie obsługuje Asystenta Google" (Galaxy S9 Plus)
    2/ program nie powinien być gadany, tylko z normalnym interfejsem.
    U klienta nie będę gadał do ustrojstwa, zwłaszcza, jak obok kilku
    handlowców przekrzykuje się przez swoje telefony.
    Poza tym nie wiem, jak głosem włączyć flagę typu "faktura" albo "serwis".
    Albo późnej przefiltrować zadania z określonymi flagami.

    Tak więc szukam dalej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2023-01-26 00:30:35
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 25/01/2023 19:36, Adam wrote:
    > Cześć.
    >
    > Zna ktoś aplikację na Androida, w której można notować zadania, do nich
    > przyporządkować datę i mieć jakieś flagi, typu zrealizowano, odrzucono,
    > ważne itp?

    Brzmi jak Jira :-)

    Ja obecnie do takich notatek uzywam Google Keep bo jest zintegrowane z
    googlem i jest do tego interfejs webowy ( https://keep.google.com/ )

    W przeszłości korzystałem takze z Todoist i Evernote
    Moze coś Ci podpasuje.

    c.

  • 5. Data: 2023-01-26 07:28:27
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 25/01/2023 19:36, Adam wrote:
    > Cześć.
    >
    > Zna ktoś aplikację na Androida, w której można notować zadania, do nich
    > przyporządkować datę i mieć jakieś flagi, typu zrealizowano, odrzucono,
    > ważne itp?

    chyba Todoist ma takie funkcje, ale mało używałem więc więcej się nie
    wypowiem.
    Jak już jesteśmy w temacie apek na androida- zna ktoś może aplikację
    notatnik z synchronizacją z Windowsem? taką funkcję miał kiedyś
    ColorNote, ale zniknęła (sugerują emulację androida pod windowsem...)
    Program nie musi mieć wielu funkcji - ColorNote był idealny i w zasadzie
    miał dwie opcje: zwykła notatka oraz checklista

    Lukasz

  • 6. Data: 2023-01-26 14:08:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    > Cześć.

    > Zna ktoś aplikację na Androida, w której można notować zadania, do nich
    > przyporządkować datę i mieć jakieś flagi, typu zrealizowano, odrzucono,
    > ważne itp?

    Lista zadań Google?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2023-01-26 17:33:27
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ja obecnie do takich notatek uzywam Google Keep  bo jest zintegrowane z
    > googlem i jest do tego interfejs webowy ( https://keep.google.com/ )

    Keep da się spiąć z thunderbirdem co robi świetny zestaw

  • 8. Data: 2023-01-28 14:26:10
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.01.2023 o 22:40, Adam pisze:

    soft.myphoneexplorer.client

    > Nie wiem, o jakim programie "asystent" piszesz.
    > Znalazłem Asystent Google, ale:
    > 1/ "To urządzenie nie obsługuje Asystenta Google" (Galaxy S9 Plus)

    No bida, stary Android. Zatem musisz szukać czego starego.

> [...]
    > Poza tym nie wiem, jak głosem włączyć flagę typu "faktura" albo "serwis".
    > Albo późnej przefiltrować zadania z określonymi flagami.

    Zobacz czy dasz radę zainstalować to:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.go
    ogle.android.apps.tasks

    > Tak więc szukam dalej.

    Myk ma polegać (według mnie) na synchronizacji, choćby z Chrome na PC,
    żeby sobie w spokoju układać, poprawiać czytać...na PC a nie że zawsze i
    tylko smartfon. Takich na samego smartfona jest od cholery ale musisz
    spróbować co Ci najbardziej przypasi.

    Osobiscie preferuję apki Google, bo to ich system i może czasem są
    toporne ale mało drenują baterię i działają dobrze.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>