eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleAprilia Pegaso - co sadzicie o tym (a moze jest ktos z Rzeszowa)? › Re: Aprilia Pegaso - co sadzicie o tym (a moze jest ktos z Rzeszowa)?
  • Data: 2011-06-13 18:18:39
    Temat: Re: Aprilia Pegaso - co sadzicie o tym (a moze jest ktos z Rzeszowa)?
    Od: nightwatch77 <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Cze, 14:57, Piotr <z...@g...com> wrote:
> [...]
    ctures/0-All_model...

    > No i to wlasciwie jest odpowiedz na Pegaso - F650 spala srednio 4,3l a
    > Pegaso 7...

    No mnie tam wychodzi że pegaso średnio 6l (co nadal jest więcej niż
    bardzo oszczędne F650 - tak jak podałeś, w okolicy 4.5 litra).
    Nie wiem jak bardzo daleko zamierzasz się tym motocyklem zapuszczać ze
    tak Ci zależy na spalaniu, nigdy też nie dosiadałem ani Pegaso ani BMW
    więc nie powiem co lepsze, ale zwróć jeszcze uwagę na koszt zakupu i
    rocznik. Za cenę BMW z roku 2000-2001 kupisz Aprilię z roku 2005-2006.
    Czyli patrząc na jednakowy rocznik to Aprilia jest 3-4 tyś tańsza.
    Ciekawe czy ta różnica zwróci Ci się później w kosztach paliwa?