    From: "Miki" <s...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autko do 25tys Kombi
    Date: Mon, 22 Feb 2010 22:06:54 +0100

    > Ale czesci czego? Czesci do silnika 2,5TDI jest pelno a pozostale sa w
    > normalnych cenach.

    A dlaczego sądzisz że jest drogie? Wcale nie jest drogie - części do 2,5Tdi
    nie są drogie, części do Volvo są tańsze niż do francuskich samochodów. Poza
    tym rzadko musisz je kupować bo te auta mało się psują.
    Polecam, to świetne samochody. Jedyny minus to że mniej lub bardziej kopcą.
    Oczywiście przy kupnie trzeba uważać bo te auta robią w niemczech po 300-400
    tysięcy....

    Pzdr,
    Miki