    From: Robson <r...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat i koło dwumasowe
    Date: Mon, 01 Mar 2010 08:44:35 +0100

    Tosiek pisze:

    > "daro" napisał
    >
    > Na początek trochę się pozłoszczę na Ciebie. Jeśli masz wiedzę i

    To teraz ja na Ciebie, ok?

    > skrzynie hydrokinetyczne i jak napisał "omega_fan" przy nich nie ma koła

    czepiles sie tych skrzyn hydrokinetycznych ...
    Hydrokinetyczne to sa konwertery, z ang. torque converter, a skrzynie to
    sa hydrauliczne.

    A wracajac do tematu, w Vectrach do 2008 roku z silnikami 2,2TD i
    Astrach 2.0TD byly montowane hydrauliczne skrzynie 6-biegowe Aisin
    Warner TF-80SC

    > Jeśli dobrze sobie poukładałem to interesuje mnie Easytronic. Czy
    > rzeczywiście jest to manualna skrzynia z elektronicznym sterowaniem?
    I > dosłownie biorąc, czy jest tam tradycyjne sprzęgło elektronicznie
    > sterowane?

    Tak, jest to skrzynia maualna, do ktorej dolozono silowniki elektryczne.
    Jak dla mnie to totalna porazka, nie da sie tym normalnie jezdzic,
    stojac pod gorke po puszczeniu hamulca toczy sie do tylu, wyje przy
    zmianach biegow. Wymiana 1 silownika to koszt ok. 2tys.zl.
    W oplach takie skrzynie byly montowane tylko w Corsach C.