  • Data: 2021-07-30 19:06:33
    Temat: Re: Automat w górach.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.07.2021 o 18:58, Irek.N. pisze:

    > Ja na przykład nie wiem dlaczego na jednym zjeździe, tylko na tym
    > jednym, zawsze mi hamuje silnikiem. Na innych czasami tak, czasami nie.
    > Raczej nigdy nie hamowała na 3 i 4 biegu i nie wiem czy tak sobie
    > upodobała, czy taką ma konstrukcję, może ktoś się wypowie.

    U mnie w zasadzie w ogóle zarzuca lockupa jak nie jadę jak ostatnia
    pizda - po prostu nie dotykasz długo gazu ani hamulca to łaskawie zapnie;)

    > Generalnie, przełącza się spokojnie, bez szarpnięć, jak ma ciągnąć, to
    > robi to jak należy, choć wolał bym aby trzymała trochę niżej obroty
    > silnika - jak mi się nie spieszy, ale tego się przestawić chyba nie da.

    Jeszcze niżej - przecież ona poniżej 2k chyba przerzuca...

    > Mam automaty od 8 lat i przesiadka na manuala to tragedia. Wyrosłem już
    > z uciechy przełączania biegów.

    No a ja nie - jestem jednym z niewielu co miał automaty (i to naprawdę
    kilka różnych - hydrokinetyki, dsg) i może jestem dziwny ale zawsze
    wolałem manuala.

    --
    Shrek