  • Data: 2021-07-31 10:19:57
    Temat: Re: Automat w górach.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.07.2021 o 09:31, Marcin N pisze:

    > Od 15 lat jeżdżę wyłącznie automatami. Różnymi. Nigdy nie miałem takich
    > wrażeń. Gdy automat nie ciągnie - wciskasz bardziej gaz - i ciągnie.

    Ale jak wciśniejsz bardziej gaz to wjedziesz w poprzednika:P

    Bo ja wiem czy dziwne - wiem że mam stary automat ale mam tak. Jedziesz
    pod górkę ale "w korku" - w sense 50km/h. I rzeczywiście - jedzie na 5
    na 1600 obrotów - silnik się dusi, buda trzęsie ale radę daje. Wciśniesz
    mocniej gaz, to wjedziesz w poprzednika - trzeba ręcznie trójkę wbić. W
    sumie na trójce prawie wszystko daje radę - i "ruszyć" w sensie z 10km/h
    pod górkę i 140 wyciągnąć i z górki silnikiem hamuje i zaparkować od
    biedy się da;) Tak jak pisałem - mój w górach lepiej jeżdzi jak mu
    trójkę na stałe wbijesz niż w auto;)

    --
    Shrek