-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
Date: Tue, 22 Nov 2011 10:24:22 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <jafpo7$gbs$1@inews.gazeta.pl>
References: <4ec0e3e6$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@1...googlegroups.com>
<7mahve5jreoz$.wwqvwjs9xq8d.dlg@40tude.net>
<c1.01.3SnL9W$0dN@mike.oldfield.org.pl>
NNTP-Posting-Host: 94-40-24-73.tktelekom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1321953863 16764 94.40.24.73 (22 Nov 2011 09:24:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2011 09:24:23 +0000 (UTC)
X-User: tengu1
In-Reply-To: <c1.01.3SnL9W$0dN@mike.oldfield.org.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415051
[ ukryj nagłówki ]On 2011-11-21 20:49, Adam Płaszczyca wrote:
> Dnia Tue, 15 Nov 2011 08:52:23 +0100, J.F. napisał(a):
>
>> Wystarczy naturalny odruch - noga z gazu i hamulec :-)
>> Lekko :-)
> I mamy bączka w FWD.
>
Ale tu jest mowa o podsterowności.
Przy uślizgu podsterownym naciśnięcie na hamulec to jest podstawowa
technika skuteczna dla RWD i FWD. Ważne jest jednak, żeby robić to z
wyczuciem i nie zwiększać (lub nawet zmniejszyć) skrętu kół. W RWD można
gazem pomóc samochodowi "wkręcić" się w zakręt.
Natomiast przy uślizgu nadsterownym w FWD jest łatwiej niż w RWD bo
można sobie pomóc gazem, żeby wyprostować samochód - w tym przypadku
użycie hamulca grozi bączkiem. W RWD z kolei bączkiem grozi dodanie lub
zbyt gwałtowne odjęcie gazu.
--
Tengu
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.11 12:01 J.F
- 22.11.11 12:11 J.F
- 22.11.11 12:15 J.F
- 22.11.11 12:41 J.F
- 22.11.11 12:45 J.F
- 22.11.11 16:36 _ąćęłńóśźż.
- 22.11.11 16:50 Wojciech Wrodarczyk
- 22.11.11 16:57 J.F
- 22.11.11 17:03 Waldek Godel
- 22.11.11 20:10 Adam Płaszczyca
- 22.11.11 20:11 Adam Płaszczyca
- 22.11.11 20:14 Adam Płaszczyca
- 22.11.11 20:15 Adam Płaszczyca
- 23.11.11 09:55 Tengu
- 23.11.11 09:51 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=