  • 1. Data: 2023-11-16 17:25:54
    Temat: UPC Wycofanie funkcjonalnosci Wi-Free
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    "Dzień dobry,
    Z dniem 15.12.2023 r. kończymy wspieranie funkcjonalności UPC WI-Free. Podyktowane
    jest to zmianami technologicznymi.
    Zachęcamy Państwa do skorzystania z Internetu mobilnego"

    Jeśli podobna usługa pozostanie w Orange, to zmienię opa (czyli dostawcę internetu
    przewodowego)

  • 2. Data: 2023-11-16 18:57:06
    Temat: Re: UPC Wycofanie funkcjonalnosci Wi-Free
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    ąćęłńóśźż <c...@b...pl> wrote:

    > "Dzień dobry,
    > Z dniem 15.12.2023 r. kończymy wspieranie funkcjonalności UPC WI-Free. Podyktowane
    jest to zmianami technologicznymi.
    > Zachęcamy Państwa do skorzystania z Internetu mobilnego"

    Ciekawe jakie zmiany mają na myśli.

    BTW, i bardzo dobrze. Korzystają do tego z prądu nieświadomych
    użytkowników.

    --
    Słonia obleciały komary. On chcąc się uwolnić wlazł do rzeki. Wszystkie
    komary poleciały do góry, poza jednym.

  • 3. Data: 2023-11-17 13:34:13
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Nov 2023 17:57:06 -0000 (UTC), Arnold Ziffel napisał(a):

    jest to zmianami technologicznymi.

    > Ciekawe jakie zmiany mają na myśli.
    >
    > BTW, i bardzo dobrze. Korzystają do tego z prądu nieświadomych
    > użytkowników.

    Z prądu?
    Możesz szerzej wyjaśnić?

    Bo jeśli myślę to samo, co wydaje mi się, że Ty myśisz, to pobór prądu w
    zwykłych urządzeniach AP nie zależy od ilości użytkowników.
    To musiałby być jakiś FortiGate z obsługą kilku tysięcy użytkowników, by
    było widać różnicę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2023-11-17 13:50:52
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 17.11.2023 o 13:34, Adam pisze:

> [...]
    > zwykłych urządzeniach AP nie zależy od ilości użytkowników.
    > To musiałby być jakiś FortiGate z obsługą kilku tysięcy użytkowników, by

    Jak ty idziesz spać a twoi sąsiedzi wiszą na twoim łączu to nie liczył
    bym że pobór będzie taki sam jakby nie wisieli.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2023-11-17 15:13:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-11-2023 o 13:50, RadosławF pisze:

    > Jak ty idziesz spać a twoi sąsiedzi wiszą na twoim łączu to nie liczył
    > bym że pobór będzie taki sam jakby nie wisieli.

    Tylko jaki?
    2 grosze na miesiąc drożej będzie, czy 20 groszy?

  • 6. Data: 2023-11-17 18:06:06
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 17.11.2023 o 15:13, Cavallino pisze:

    > Tylko jaki?
    > 2 grosze na miesiąc drożej będzie, czy 20 groszy?

    Zależy od urządzenia.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2023-11-18 18:29:43
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Kompletnie się z Tobą nie zgadzam.
    Lista usług opartych o wifi tak czy inaczej nazywane (lub o BT) jest coraz szersza,
    przykładowo jakieś przywieszki do lokalizacji
    zagubionego bagażu.
    Nie każde urządzenie na świecie może mieć swój SIM i numer operatora mobilnego, to
    byłby dopiero debilizm.

    -----

  • 8. Data: 2023-11-21 13:24:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Nov 2023 17:25:54 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Zachęcamy Państwa do skorzystania z Internetu mobilnego"
    >
    > Jeśli podobna usługa pozostanie w Orange, to zmienię opa (czyli dostawcę internetu

    A propos - Play przejął UPC.

    Nie chcą sobie gałęzi podcinac, czy wlasnie stanowiłoby to dobre
    uzupełnienie?

    J.

  • 9. Data: 2023-11-21 13:26:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Nov 2023 13:50:52 +0100, RadosławF wrote:
    Podyktowane jest to zmianami technologicznymi.

    > Jak ty idziesz spać a twoi sąsiedzi wiszą na twoim łączu to nie liczył
    > bym że pobór będzie taki sam jakby nie wisieli.

    Tylko o ile wiekszy? 1%?

    No i sąsiedzi jak wiszą, to pewnie na swoim. Może ich goscie ...

    Czyzby jednak Play zamierzał wymienic sprzęty w UPC?

    J.

  • 10. Data: 2023-11-21 13:56:53
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 lis 2023 o 18:29, ąćęłńóśźż pisze:

    > Lista usług opartych o wifi tak czy inaczej nazywane (lub o BT) jest

    WiFi to bezprzewodowa jakość? ;)
    (jak w HiFi -- High fidelity; WiFi -- wireless fidelity)

    > Nie każde urządzenie na świecie może mieć swój SIM i numer operatora
    mobilnego, to byłby dopiero debilizm.

    Funkcjonujące już na co dzień dookoła nas 5G pozwala na wiele
    od strony ,,gęstości urządzeń'', 6G jest testowane; 7G istnieje
    w zamysłach...

    -=-

    Chińczycy uzyskali 1.2 Tb/s na odległości tysięcy km...

    https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-tech
    nologie/chiny-prezentuja-najszybszy-internet-na-swie
    cie-12-tbs/ym9ep01

    -=-

    Każde zapewne nie będzie miało tak zwanie nigdy -- choćby będą
    izolowane sieci pozbawione SIMek itp... Ogólnie jednak raczej
    szykujmy się na SIMświat: pralki; piekarniki; klimatyzatory,
    piece, rekuperatory; nawet być może ubrania czy choćby buty... ;)
    SIMki mogą być bezplastyczne a nawet zupełnie inne niż są teraz...

    Internet może być równie wszędzie na Ziemi jak teraz już jest GNSS...
    Nawet wokoło Ziemi -- może nawet na Księżycu czy Marsie, choć opóźnienia
    mogą być bolesne... ;)

    -=-

    Wrażliwa transmisja będzie chroniona iście demonicznymi (upiornymi)
    metodami... ;)

    -=-

    Kiedyś określenie 'ciekawe czasy' oznaczało wojnę; być może przed nami
    ciekawy świat, lecz już nie z powodu masowego mordowania itp... ;)

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

    Zaginął kolejny post wysłany na Chmurkę...