eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutostrada śmierci A4 - jak wykupić bilet, trasa Wałbrzych-Opole › Re: Autostrada śmierci A4 - jak wykupić bilet, trasa Wałbrzych-Opole
  • Data: 2022-06-19 14:56:40
    Temat: Re: Autostrada śmierci A4 - jak wykupić bilet, trasa Wałbrzych-Opole
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Uzasadnij.
    >
    > [...]

    Tok myślenia mniej więcej taki (zakładając sporadyczną potrzebę
    zapłacenia za usługę autostradową, sposobu z rządową aplikacją do
    płatności w trakcie podróży w ogóle nie biorę pod uwagę):

    - nie muszę zakładać konta, czyli dzielić się swoimi danymi z kimkolwiek,
    - nie muszę instalować jakiejkolwiek aplikacji, a więc przejmować się
    czy przypadkiem jest bezpieczna (swego czasu nawet latarki na andka nie
    były),
    - nie muszę w ogóle posiadać jakiekolwiek narzędzie do przejścia w tryb
    On-line,
    - nie jestem uzależniony od faktu, czy w danej chwili/potrzebie jest w
    ogóle możliwość przejścia w tryb on-line celem wykonania płatności.

    - muszę za to zjechać na stację, podejść do okienka i powiedzieć
    sakramenckie "poproszę opłate dla numeru rejestracyjnego xxxxx z
    miejscowości yyy do miejscowości zzz, samochód osobowy", a następnie
    jeszcze "płacę kartą", co zwalnia mnie z potrzeby trzymania paragonu i
    wypadało by na koniec "dziękuję, do widzenia".

    Ale to moje przemyślenia, ktoś kto nie ma problemu z byciem ciągle
    on-line, albo instalowaniem czegokolwiek, a jeszcze lepiej często
    korzysta z odcinków płatnych, zapewne będzie miał odwrotne przemyślenia.

    Miłego.
    Irek.N.