  • 11. Data: 2020-01-29 14:33:02
    Temat: Re: Awans, order i pomnik za jazdę bez pasów
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-01-28 20:59, Mateusz Viste wrote:

    > I ja tak jeździłem w ramach niektórych, dość szczególnych, interwencji.
    To taksiarze mogą jeździć bez pasów, a policjanci muszą w pasach???
    Jakoś wierzyć się nie chce.

  • 12. Data: 2020-01-29 15:28:21
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > czyli TU wyplaci wdowie i pociagnie regresem z kierowcy ? ewidentny wariat drogowy

    na jakiej podstawie?
    regres ma zamknięty katalog okoliczności umożliwiających do skorzystania
    z niego.

  • 13. Data: 2020-01-29 16:01:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 stycznia 2020 14:13:41 UTC+1 użytkownik Przemek Jedrzejczak napisał:

    > czyli TU wyplaci wdowie i pociagnie regresem z kierowcy ? ewidentny wariat drogowy

    Nie ma podstawy do regresu
    Jednak pewnie koło wdowy już się papugi kręcą i dodatkową kasę od kierowcy wywalczą.

  • 14. Data: 2020-01-29 16:41:47
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Częściowo ?

    https://mojafirma.infor.pl/odszkodowania/szkody-maja
    tkowe/304670,2,Razace-niedbalstwo-jako-podstawa-odmo
    wy-wyplaty-odszkodowania-w-ubezpieczeniach-majatkowy
    ch.html

    Ponad dwukrotnie przekroczona prędkość plus niezapięte pasy oznaczają wysokie ryzyko
    trupa.

  • 15. Data: 2020-01-29 17:44:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tez odgórnie czmychasz?

    -----

  • 16. Data: 2020-01-29 20:49:39
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-29 14:13, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > --Ale zaraz ... czy to nie kierowcy zadanie, aby wszyscy mieli pasy
    > zapiete ?
    >
    > no a kogo ukarano ? sad dobrze klepnal wine kierowcy
    >
    > Biegli odczytali wskazania sterownika samochodu, z których wynika, że radiowóz
    poruszał się z prędkością około 90 km/h. Tymczasem do wypadku doszło w miejscu, gdzie
    obowiązuje ograniczenie do 40 km/h.

    > czyli TU wyplaci wdowie i pociagnie regresem z kierowcy ? ewidentny wariat drogowy

    A pomnik?

  • 17. Data: 2020-01-30 15:31:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Ale zaraz ... czy to nie kierowcy zadanie, aby wszyscy mieli pasy
    >zapiete ?

    >no a kogo ukarano ? sad dobrze klepnal wine kierowcy

    Teraz tak, ale kolega sugerowal sytuacje odwrotna - pasazer bez pasow
    zabil kierowce.

> [...]
    >wypadku doszło w miejscu, gdzie obowiązuje ograniczenie do 40 km/h.

    >czyli TU wyplaci wdowie i pociagnie regresem z kierowcy ? ewidentny

    W Polsce ?
    Poza tym wariat czy nie PJ mial wazne :-)

    J.