  • Data: 2020-10-16 16:44:46
    Temat: Re: Awaryjnosc samochodow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f871512$0$17355$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 14.10.2020 o 13:47, J.F. pisze:

    >No widzisz, a ja nastolatkiem jeżdzę i na lawetę przesiadałem się dwa
    >razy. Więc albo ty miałeś pecha, albo ja farta.

    Ty miales pecha, nastoletni mi zawsze dojechal.

    A nie, przepraszam, raz poloske ukrecilem ... jakies slabe kiedys
    robili :-)

    >W sumie dla mnie w lawecie miejsca nie było i tirem zjechałem z
    >autostrady.

    A ciekawe co robia, jak jada 4 osoby ...

    >Gdyby nie to, że przegrzewanie silnika jest sygnalizowane jedynie
    >"zegarem" n który nikt nie patrzy to by się bez lawety obeszło. W
    >nówkach też tak jest, że jak się pasów nie zapnie to piszczy a jak
    >się silnik gotuje to nic się nie dzieje?

    Dziwne troche ... ale to juz stare samochody mialy "uklad
    cisnieniowy", ktory teoretycznie mogl pracowac gdzies do 125C.
    Co sie dzieje po przekroczeniu to nie wiem - jakos dziwnie moje "stare
    zlomy" zawsze trzymaly te ~90 C.
    A na poboczu widywalem mlodsze, dymiace ...

    No nie, raz w scierce zmienialem termostat, co akurat jest banalną
    robotą.

    >No pod warunkiem, że go nie wydymają. Trzeba nie mieć pecha w życiu;)

    Jak sie kupuje auto za 5 tys, to mozna byc wydymanym na 5 tys, a
    raczej na 3, bo przeciez troche pojezdzi zanim sie zepsuje :-)

    Gorzej potem, szczegolnie w mlodszych rocznikach - coraz drozsze
    naprawy w tych samochodach, i masz dylemat - naprawic ten drobiazg,
    czy poszukac nowszego auta, bo koszt podobny
    :-)

    J.