eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmB2710 i GPSRe: B2710 i GPS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.gps
    Subject: Re: B2710 i GPS
    Date: Sun, 3 Mar 2013 00:03:27 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 34
    Message-ID: <kgu0mc$1ja$2@node1.news.atman.pl>
    References: <T...@n...atman.pl><1ua0v5irvzkj3$.yk6ef
    nqqzjy0$.dlg@40tude.net><512b0b16$0$1315$65785112@news.neostrada.pl><512e
    41d0$0$1228$65785112@news.neostrada.pl><kglp2r$6qs$2@node2.news.atman.pl>
    <m...@i...localdomain><kgm7kt$laj$1@node2.news.atman.pl><m
    3obf45xa9.fsf@intrepid.localdomain><kgp3mr$gcl$1@node2.news.atman.pl><m3z
    jymyhd0.fsf@intrepid.localdomain><x...@4...n
    et> <m...@i...localdomain>
    <kgtjsb$j69$1@node1.news.atman.pl>
    <qzk05dbppmyc$.10odzi4bls7nj.dlg@40tude.net>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1362265612 1642 83.151.39.26 (2 Mar 2013 23:06:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Mar 2013 23:06:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1042731 pl.rec.gps:90503
    [ ukryj nagłówki ]


    "J.F." qzk05dbppmyc$....@4...net

    >> Akurat GPS daje dokładne informacje o szybkości -- ale nie względem
    >> wiatru. ;) Ta dokładność (GPS) jest lepsza niż kilkaset metrów na
    >> godzinę. Żadna rurka tego nie pokona, bo rurka raczej mierzy
    >> względem wiatru.

    > Ale do latania potrzebna jest szybkosc wzgledem wiatru, a nie inna.

    Szybkość samolotu względem ziemi też jest mile widziana, gdy
    masz utrzymać się na jakiejś ścieżce -- rysowanej przecież
    względem ziemi, nie względem wiatru. ;)

    >> Ale nie jest tak, że ustala się wysokość bezpieczną i na jej podstawie
    >> buduje kominy. ;) Jest odwrotnie -- najpierw są kominy, później ustala
    >> się tę wysokość. Niby wtedy, gdy lotnisko już jest, kominów nie buduje
    >> się, jednak w pewnych okolicznościach po prostu nie można pominąć
    >> budowy komina, choć lotnisko już jest zbudowane.

    > Raczej nie da rady - musi byc bezpieczna przestrzen na podejsciu i nie
    > pozwola zbudowac.

    Na obudowanie lotniska kominami z każdej strony pasa zapewne
    zgody nie ma, ale w ogóle nie zdołasz powstrzymać rozbudowy
    okolicy lotniska. A ta rozbudowa może różnie wpływać na
    korzystanie z lotniska.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: