  • Data: 2021-11-20 00:29:57
    Temat: Re: BCD i UEFI
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "trybun" sn7s7g$ge1$...@g...aioe.org

    > Nie chce wystartować a nie pracować.

    Sprawdź punkty, które wymieniłem.

    > Bo w wersji niezarejestrowanej chodzi tylko przez 30dni.

    A później? Jeszcze ani razu nie rejestrowałem Windows...
    Miałem/mam: W95 w kilku wersjach, W98 -- także nie
    w jednej, WME, WXP Home i WXP Pro, W7S, 32W10 i 64W10...

    Z zainstalowanym 64W10 kupiłem... W7S instalowałem
    kilka razy z dziewiczego ;) stanu zapisanego na HDD...
    (za każdym razem witano mnie jako nowego juzera...)

    DOSy też wymagały rejestracji?

    Tak dla przyzwoitości -- sklonowany 64W10 aktualizuje
    się do najnowszysch wersji, niekiedy rozgrzewając HDD
    do granic niemożliwości -- Hitachi 60°C...

    SSHD Seagata w Acerze podczas aktualizowania rozgrzał się kiedyś
    do 59°C... Po tej rozgrzewce miałem problem -- o którym pisałem.
    Później przepisałem (chyba Victorią) znaczną część dysku bajt
    do bajta i jest OK...

    -=-

    MBR WXP to żaden problem.
    Zapewne podobnie z Linuksem, ale na razie wprawy nie mam.

    --