    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: BCD i UEFI
    Date: Wed, 1 Dec 2021 02:18:52 +0100
    <smgvcf$5ts$1@gioia.aioe.org> <smh1ef$17mq$1@gioia.aioe.org>
    <smhh7d$evj$1@gioia.aioe.org> <smijbh$nj9$3@gioia.aioe.org>
    <smj4rl$10ib$1@gioia.aioe.org> <smo2jb$9nu$3@gioia.aioe.org>
    <smpg85$mp1$1@gioia.aioe.org> <smtd8o$149r$3@gioia.aioe.org>
    <smtkho$12nh$1@gioia.aioe.org> <smtqr5$eno$4@gioia.aioe.org>
    <smuvaf$1l3b$2@gioia.aioe.org> <sn0eab$1vi8$2@gioia.aioe.org>
    <sn0th7$5a1$1@gioia.aioe.org> <sn2n2r$1u6g$3@gioia.aioe.org>
    <sn2vs3$5op$1@gioia.aioe.org> <sn53ft$1lpn$3@gioia.aioe.org>
    <sn6li7$ca6$1@gioia.aioe.org> <sn7s7g$ge1$2@gioia.aioe.org>
    <sn9ce2$1614$1@gioia.aioe.org> <snad43$108u$1@gioia.aioe.org>
    <sne2pr$1e7b$1@gioia.aioe.org> <sngfti$16pi$6@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1> <snij8f$nbh$4@gioia.aioe.org>
    <snpkqs$kgl$1@gioia.aioe.org> <snucgd$19fj$1@gioia.aioe.org>
    <snvd5i$inn$2@gioia.aioe.org> <so3ar1$12jo$1@gioia.aioe.org>
    <so4od3$1u09$1@gioia.aioe.org>

    "trybun" so4od3$1u09$...@g...aioe.org

    > Tylko zapłakać za tymi aktualizacjami z XP. Lata mijają
    > a system aktualizacji kolejnych wersji Windows coraz gorszy.

    Kiedyś M$ domagał się coraz większych dysków;
    teraz M$ domaga się coraz szybszych dysków...

    Te coraz szybsze (SSD) niszczy nieustannymi
    aktualizacjami -- jednego dnia można tych
    aktualizacji złapać więcej niż 10...
    Aktualizacje definicji są nieustanne!
    (widać różne numerki, więc są to różne
    aktualizacje, nie zaś wielokrotnie ta sama)
    [aktualizacje nieustającej pomocy?]

    Można (i chyba warto) zawiesić na tydzień aktualizowanie...
    Po tygodniu poświęcić sporo czasu na aktualizowanie, po
    czym ponownie zawiesić na tydzień aktualizowanie...

    Mnie to tak sobie przeszkadza, bo system pracuje niemal ;)
    normalnie podczas tych aktualizacji, ale zdanie swoje mam
    na temat szacunku M$ do klientów...

    Aby zaktualizować, czasami trzeba wygospodarować wiele
    GB wolnego miejsca -- chyba pod tym względem teraz
    jest lepiej niż kiedyś... Parę razy skopiowałem
    partycję systemową tak, by miała dużo wolnego
    miejsca, bo aktualizacje były wycofywane...

    32W10 (na VBoxie) poprosił o zewnętrzny dysk, gdy mu
    zabrakło miejsca podczas aktualizacji -- aż dziwne!!!

    --