  • Data: 2021-12-01 11:28:48
    Temat: Re: BCD i UEFI
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "trybun" so4od3$1u09$...@g...aioe.org

    > Kiedyś M$ domagał się coraz większych dysków;
    > teraz M$ domaga się coraz szybszych dysków...
    >
    > Te coraz szybsze (SSD) niszczy nieustannymi
    > aktualizacjami -- jednego dnia można tych
    > aktualizacji złapać więcej niż 10...
    > Aktualizacje definicji są nieustanne!
    > (widać różne numerki, więc są to różne
    > aktualizacje, nie zaś wielokrotnie ta sama)
    > [aktualizacje nieustającej pomocy?]
    >
    > Można (i chyba warto) zawiesić na tydzień aktualizowanie...
    > Po tygodniu poświęcić sporo czasu na aktualizowanie, po
    > czym ponownie zawiesić na tydzień aktualizowanie...

> [...]

    Jakiś aktualizacyjny obłęd, albo świadome wyrachowane działanie z
    którego M$ wynosi jakieś korzyści. Osobiście stawiałbym na to drugie, bo
    mimo wszystko chyba nie siedzą tam durnie do kwadratu którzy dodatkowo
    wpadli w amok aktualizowania. Google zresztą robi podobnie, a więc
    możliwe że idzie o perfekcję w inwigilacji swoich klientów.