    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: BCD i UEFI
    Date: Wed, 1 Dec 2021 11:28:48 +0100
    <smh1ef$17mq$1@gioia.aioe.org> <smhh7d$evj$1@gioia.aioe.org>
    <smijbh$nj9$3@gioia.aioe.org> <smj4rl$10ib$1@gioia.aioe.org>
    <smo2jb$9nu$3@gioia.aioe.org> <smpg85$mp1$1@gioia.aioe.org>
    <smtd8o$149r$3@gioia.aioe.org> <smtkho$12nh$1@gioia.aioe.org>
    <smtqr5$eno$4@gioia.aioe.org> <smuvaf$1l3b$2@gioia.aioe.org>
    <sn0eab$1vi8$2@gioia.aioe.org> <sn0th7$5a1$1@gioia.aioe.org>
    <sn2n2r$1u6g$3@gioia.aioe.org> <sn2vs3$5op$1@gioia.aioe.org>
    <sn53ft$1lpn$3@gioia.aioe.org> <sn6li7$ca6$1@gioia.aioe.org>
    <sn7s7g$ge1$2@gioia.aioe.org> <sn9ce2$1614$1@gioia.aioe.org>
    <snad43$108u$1@gioia.aioe.org> <sne2pr$1e7b$1@gioia.aioe.org>
    <sngfti$16pi$6@gioia.aioe.org> <X...@1...0.0.1>
    <snij8f$nbh$4@gioia.aioe.org> <snpkqs$kgl$1@gioia.aioe.org>
    <snucgd$19fj$1@gioia.aioe.org> <snvd5i$inn$2@gioia.aioe.org>
    <so3ar1$12jo$1@gioia.aioe.org> <so4od3$1u09$1@gioia.aioe.org>
    <so6ii3$giu$1@gioia.aioe.org>

    > "trybun" so4od3$1u09$...@g...aioe.org

    > Kiedyś M$ domagał się coraz większych dysków;
    > teraz M$ domaga się coraz szybszych dysków...
    >
    > Te coraz szybsze (SSD) niszczy nieustannymi
    > aktualizacjami -- jednego dnia można tych
    > aktualizacji złapać więcej niż 10...
    > Aktualizacje definicji są nieustanne!
    > (widać różne numerki, więc są to różne
    > aktualizacje, nie zaś wielokrotnie ta sama)
    > [aktualizacje nieustającej pomocy?]
    >
    > Można (i chyba warto) zawiesić na tydzień aktualizowanie...
    > Po tygodniu poświęcić sporo czasu na aktualizowanie, po
    > czym ponownie zawiesić na tydzień aktualizowanie...

> [...]

    Jakiś aktualizacyjny obłęd, albo świadome wyrachowane działanie z
    którego M$ wynosi jakieś korzyści. Osobiście stawiałbym na to drugie, bo
    mimo wszystko chyba nie siedzą tam durnie do kwadratu którzy dodatkowo
    wpadli w amok aktualizowania. Google zresztą robi podobnie, a więc
    możliwe że idzie o perfekcję w inwigilacji swoich klientów.