  • Data: 2020-11-23 14:55:05
    Temat: Re: Benzyna w dieslu
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-23 o 10:38, T. pisze:

    > Wystarczy zrobić "S" z kolankiem poniżej baku, a ustnikiem - powyżej.
    > Jak paliwo pojawi się w kolanku na dole wystarczy koniec umieścić
    > jeszcze niżej i samo poleci. Nie ma mowy o zassaniu. Tylko trzeba mieć
    > nieco dłuższy wężyk.
    > T.

    Udało ci się ściągnąć paliwo ze współczesnej osobówki?

    Mi w C3 nie udało się tak prowadzić wężyka, żeby w ogóle dotrzeć do
    paliwa. Jakieś zakręty po drodze, klapki itp.
    Ściągnąłem tylne siedzenie, dostałem się do dekla od baku i podłączyłem
    się do węża wylotowego z pompy w baku. 12V z akumulatora i w mig
    wypompowało wszystko. Odpalić pompy zapłonem nie dało rady, jakiś
    czujnik nie wykrywał wzrostu ciśnienia paliwa i wyłączał pompę po
    sekundzie od przekręcenia kluczyka
    Minus takiego rozwiązania, że trzeba było odpowietrzyć układ paliwowy,
    ale w C3 było to bezproblemowe.

    --
    viktorius