  • 1. Data: 2020-11-21 18:08:28
    Temat: Benzyna w dieslu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Zatankowałem dziś przez pomyłkę 1/5 baku benzyny w samochodzie z dieslem
    common rail. Odważylibyście się dolać 4/5 ropy i jechać? Ja wybrałem
    bulenie za odessanie, co prowadzi do drugiego mojego pytania - ktoś ma
    doświadczenie z pompkami, które na przyszłość pozwoliłyby w takich
    sytuacjach uniknąć kosztów?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2020-11-21 18:57:27
    Temat: Re: Benzyna w dieslu
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Nov 2020 18:08:28 +0100, Maciek napisał(a):

    > ktoś ma
    > doświadczenie z pompkami, które na przyszłość pozwoliłyby w takich
    > sytuacjach uniknąć kosztów?

    A to już nie idzie zassać z baku przez lewarek zrobiony z rurki?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 3. Data: 2020-11-21 19:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

> [...]
    > pytania - ktoś ma doświadczenie z pompkami, które na przyszłość
    > pozwoliłyby w takich sytuacjach uniknąć kosztów?

    Na przyszłosc - myslec :)))
    Ja bym sie nie odwazył jechac zwłaszcza zima gdzie ponoc to paliwo jest
    juz jakos rozrzedzone na potrzeby ewentualnych mrozów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 4. Data: 2020-11-21 20:05:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ldlzdx6qwqte$.l0shoxnmhw3w$.dlg@40tude.net>
    user Maciek pisze tak:

    > Zatankowałem dziś przez pomyłkę 1/5 baku benzyny w samochodzie z
    > dieslem common rail.

    Odkaziłeś znaczy instalację ;)

    > Odważylibyście się dolać 4/5 ropy i jechać?

    służbowym, z wypożyczalni, teścia - nie
    #ZawszeGratem passatem B4 - tak

    > Ja wybrałem bulenie za odessanie, co prowadzi do drugiego mojego
    > pytania - ktoś ma doświadczenie z pompkami, które na przyszłość
    > pozwoliłyby w takich sytuacjach uniknąć kosztów?

    Na przyszłość chyba już się nie pomylisz? :)

    Jest kilka zabezpieczeń na przyszłość
    - w służbowym nie da się zapłacić kartą za benzynę więc się kapniemy
    - z wypożyczalni nie brać diesli (no chyba że traktor wypożyczamy)
    - prywatnego diesla sprzedać, zezłomować

    Spot your mistake quickly as you're filling up, and there's a chance
    you'll get away scot-free. That's because it's commonly agreed you can
    mix up to 5 per cent petrol into diesel fuel without disastrous
    consequences. If there's no room in the tank to top it up with diesel
    at the required 95 per cent ratio, you'll need the services of somebody
    who can drain the tank.

    https://tinyurl.com/y9sfsw83

    https://www.autoexpress.co.uk/car-news/95327/wrong-f
    uel-a-guide-on-
    what-to-do-if-you-put-petrol-in-a-diesel-car

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 5. Data: 2020-11-21 20:09:59
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Dnia Sat, 21 Nov 2020 18:08:28 +0100, Maciek napisał(a):

    > A to już nie idzie zassać z baku przez lewarek zrobiony z rurki?

    Szanowny sygnaturkopogromco, proponuję doczytać co to jest *lewarek* i
    do czego służy.

    Chyba że cytując Ciebie samego:

    "chcesz robić za głupka to rób"

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 6. Data: 2020-11-21 21:11:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 21.11.2020 o 20:09, PeJot pisze:

    > Szanowny sygnaturkopogromco, proponuję doczytać co to jest *lewarek* i
    > do czego służy.
    >
    > Chyba że cytując Ciebie samego:
    >
    > "chcesz robić za głupka to rób"

    O, o!

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Lewar_hydrauliczny

    MJ

  • 7. Data: 2020-11-21 21:31:17
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 21.11.2020 o 20:05, PiteR pisze:

    > #ZawszeGratem passatem B4 - tak

    Złomnik górą, he he!

  • 8. Data: 2020-11-21 21:53:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/11/2020 18:57, Jacek Maciejewski wrote:
    > A to już nie idzie zassać z baku przez lewarek zrobiony z rurki?

    I biologiczną pompką podciśnieniową ;)? Nie wiem jak smakuje obecnie
    paliwo ale w PRL nie było smaczne ;)

  • 9. Data: 2020-11-21 22:22:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Nov 2020 21:53:26 +0100, heby napisał(a):

    > I biologiczną pompką podciśnieniową ;)? Nie wiem jak smakuje obecnie
    > paliwo ale w PRL nie było smaczne ;)

    Smaczne dalej nie jest ale przynajmniej bez ołowiu. A poza tym, odrobina
    wprawy i odpowiednia technika zapobiega napiciu się benzyny.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 10. Data: 2020-11-22 01:41:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rpbuoa$1sb$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Nie wiem jak smakuje obecnie paliwo ale w PRL nie było smaczne ;)

    rak przełyku ten sam.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem