-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Date: Thu, 6 May 2010 09:00:56 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 32
Message-ID: <h...@p...onet.pl>
References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl> <hrjfdi$u0v$1@news.onet.pl>
<4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
<hrk1ih$l17$1@inews.gazeta.pl> <4bdd8bae$1@news.home.net.pl>
<h...@p...onet.pl>
<s...@c...luftbrandzlung.org>
<4bde0346$1@news.home.net.pl> <hrm47q$m2k$1@inews.gazeta.pl>
<4bdeb704$1@news.home.net.pl> <hrmed6$ne3$1@news.onet.pl>
<s...@d...media-lab.com.pl>
<hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
<hroon3$8a3$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<hrudet$58t$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-240-139.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1273154676 32131 76.223.240.139 (6 May 2010 14:04:36 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 6 May 2010 14:04:36 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <hrudet$58t$1@inews.gazeta.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277887
[ ukryj nagłówki ]"kamil" <k...@s...com> wrote in message
news:hrudet$58t$1@inews.gazeta.pl...
>
>
> "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
> news:slrnhu119g.lvv.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
ho.pl...
>> On 2010-05-04, Pszemol <P...@P...com> wrote:
>>
>>>> Fizyki nie oszukasz, kilka cylindrow wiecej, kilkadziesiat kg wiecej.
>>>
>>> Właśnie - fizyki nie oszukasz. Te kilogramy mają znaczenie ale tylko
>>> przy przyspieszaniu a nie majestatycznym toczeniu się, gdzie nie
>>> zmieniasz prędkości i silnik pokonuje wyłącznie opory toczenia się
>>> i opory aerodynamiczne... Fizyki nie znasz.
>>
>> Jeśli chodzi o samo toczenie się to do utrzymania 180km/h wystarcza
>> wolnossący silnik o pojemności 1,4L i mocy 82KM ;-)
>
> Chetnie zobacze Veirona palacego tyle samo co 1.4 82KM podczas przepisowej
> jazdy autostrada. W zasadzie powinien palic nawet mniej od przecietnego
> kompakta ze wzgledu na aerodynamike.
>
>
> Fizyki nie oszukasz, dwa cylindry wiecej same sie nie napedza kolego.
Mówimy o spokojnej majestatycznej jezdzie - a nie rozpedzaniu...
Wszystko masz juz wtedy rozpedzone :-)
Wplyw na spalanie samego faktu ze masz wiekszy silnik przy
toczeniu sie jest niezauwazalny. Masa liczy sie glownie przy
rozpedzaniu i hamowaniu, nie przy toczeniu sie...
Następne wpisy z tego wątku
- 06.05.10 16:04 Pszemol
- 06.05.10 16:26 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 06.05.10 17:18 Pszemol
- 06.05.10 18:10 J.F.
- 06.05.10 19:43 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 07.05.10 12:09 kamil
- 07.05.10 12:10 kamil
- 07.05.10 12:23 J.F.
- 07.05.10 12:37 MichałG
- 07.05.10 12:41 J.F.
- 07.05.10 13:43 to
- 07.05.10 14:30 Pszemol
- 08.05.10 01:02 DoQ
- 08.05.10 01:03 DoQ
- 08.05.10 01:26 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=