    From: duddits <d...@b...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bielizna TermoActiv
    Date: Sat, 06 Feb 2010 10:51:35 +0100

    W dniu 2010-02-06 01:18, Glub pisze:
    [..]
    > Zawsze mnie wkurzało gdy ubieram się po pracy i zanim wyjdę już jestem
    > spocony, a niech temperatura będzie niższa to zawianie gotowe i
    > przeziębienie.

    Heh, dokładnie miałem takie same doświadczenia. Oczywiście mowa o tzw.
    ciepłych miesiącach w roku (powiedzmy: maj-wrzesień). Powiem tak: w
    czerwcu ubiegłego roku zdarzyło mi się kilkakrotnie jeździć w
    bawełnianej koszulce zakładanej pod skórę. W moim przypadku totalna
    porażka - t-shirt był cały mokry jak szmata do podłogi :)
    Poszedłem po rozum do głowy i zacząłem zakładać bieliznę dry flo
    (alpine), którą kupiłem sobie kiedyś na narty. Zmiana kolosalna - sucho
    i w miarę komfortowo.
    Nigdy więcej bawełny pod spodem. Nawet w teksach.

    Teraz o chłodniejszych miesiącach. W zeszłym roku jeździłem regularnie
    do pierwszego śniegu (dokładnie do, nomen-omen, 13. grudnia :))
    zakładając pod spód polarowy komplet Kwarka - sprawdził się znakomicie.
    Może nie było jakoś super ciepło, ale nie marzłem.
    Kwarka też kupiłem na narty, ale w moim przypadku znakomicie sprawdził
    się na moto.

    Moje zdanie jest takie, że zdecydowanie warto zainwestować w
    specjalizowaną bieliznę.

    --
    duddits