    From: LukeB <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bielizna TermoActiv
    Date: Sat, 6 Feb 2010 11:17:23 -0800 (PST)

    On 6 Lut, 10:20, n...@s...com wrote:

    > W Kotorze po kilkugodzinnym
    > spacerku mialem spore odwodnienie. Gdyby to sie stalo w tzw 'czarnej
    > dupie' to mogloby byc malo fajnie :-/

    E... ze tak glupio spytam... a pic ci sie wczesniej nie chcialo? :)
    Nie wiem, w jakich warunkach spacerowales - ale jesli Kotor to
    obstawiam ~25 - 30 C - i w takich warunkach to chocbys sie nie wiem w
    co sie ubral to i tak sie po kilku godzinach spacerku ubytek wody w
    organizmie bedzie odczuwalny.. ale fakt, z odziezy termoaktywnej
    szybciutko wysycha.

    Osobiscie uwazam, ze odziez termoaktywna to swietna sprawa na moto, w
    gorace dni uzywalem termoaktywnych koszulek Reebok'a i pod kurtka na
    gownianej membranie (Reissa) bylo zdecydowanie przyjemniej niz w
    koszulkach z bawelny. W chlodne dni (temp. ok 0 - 5 C) jezdzilem w
    nieco cieplejszych Grene (koszulka z dlugim rekawem + kalesony) i w
    polaczeniu z bluza z Polartec'u 300 (+ta sama kurtka) i spodniami z
    podpinka bylo przyjemnie i cieplo.

    Wogole, przy opisywaniu doswiadczen z odzieza warto pisac, co to byla
    za odziez, bo np. Coolmax i PowerDry zachowuja sie inaczej.

    Pozdro,
    --
    Lukasz B
    Transalp 650, WAW