  • Data: 2021-02-13 16:25:23
    Temat: Re: Blad hamulca postojowego
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-13 o 01:49, PiteR pisze:
    > in <news:60265e60$0$517$65785112@news.neostrada.pl>

    > Intetrnety szeroko roztrząsają ten temat. Po wymianie przycisku która
    > nic nie pomaga. Wychodzi, że psują się zaciski.

    Do przycisku też dotarłem, ale jakoś tak podświadomie
    wykluczyłem przycisk i szukam jakichś innych możliwości.

    > Czy to nie tę skrzynie łatwo uszkodzić nie używając ręcznego?

    A to nie wiem.
    Planowałem sprzedać to auto po przekroczeniu 200tys,
    ale wychodzi na to, że chwilowo kasa idzie na utrzymanie
    się przy życiu, więc będę musiał pojeździć tym jeszcze
    trochę i wszystkie checki a może i skrzynię naprawiać :-(