  • Data: 2022-03-16 20:00:58
    Temat: Re: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-03-2022 o 19:23, cef pisze:

    > ASO skasowało błąd i jak wróciłem za chwilę z tym samym, to
    > w zasadzie stwierdzili, że nic nie wynika z tych kodów i juz "naprawione".
    > (skasowane)

    Nie było jakiegoś dyrektora tam?
    Skasowanie błędu to nie naprawa problemu...

    > W rozmowie wyszło, że tez będą wymieniać do skutku przyciski, zaciski,
    > kable
    > i ja będę za to płacił - wybór należy do mnie.

    No mnie też tak powiedzieli, dlatego nie skorzystałem.
    Ale może trzeba było, bo za 500 zł za diagnozę, może by jednak zły soft
    dali radę wykryć.

    Chociaż może to był przypadek i akurat się trafił kumaty pracownik, a w
    ASO w Poznaniu tak by nie było.

    > Aż taki wpływ klimy, że auto silnikowo niewydolne  było i lawety
    > potrzebowało?
    > Co to związek przyczynowy?

    Smart electric, a serwis 300 km dalej...
    Cenię swój czas, wolałem wydać kilka stówek niż zmarnować minimum dzień
    w każdą stronę.