-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!newsreader4.net
cologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pe
er03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 22 Mar 2022 11:18:20 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.7.0
Subject: Re: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <60265e60$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<622e7012$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<622f78da$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
<622f90fc$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
<622fa468$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<622fb94e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<62320f8f$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
<6232e4f3$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
<62337694$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
<62337fec$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
<6233ae1b$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
<6233bce4$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
<62342438$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
<623440e2$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
<62344592$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<62345dd8$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
<6234e71d$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
<623511c0$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<6238c2e9$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
<6239038b$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<62396238$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<62399522$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
From: cef <c...@i...pl>
In-Reply-To: <62399522$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 29
Message-ID: <6239a26d$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5.173.224.198
X-Trace: 1647944302 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 475 5.173.224.198:35609
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3340
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2702411
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2022-03-22 o 10:21, LordBluzg(R) pisze:
> W dniu 22.03.2022 o 06:44, cef pisze:
> [...]
>>> U mnie jest wpięty w samochodzie na stałe i co jakiś czas odpalam sobie
>>
>> Pewnie mógłbym się pobawić, ale chyba zostanie tylko po to, żebym
>> wiedział
>> co jest grane zamnim zaczną coś wymieniać albo czy można z tym jeździć.
>>
>>> i oczywiście przydaje się do kasowania błędów u znajomych.W zeszłym
>>> miesiącu, sąsiadowi diagnozowałem i była walnięta sonda Lambda.
>>> Wymienił sam i zaoszczędził kasę na ASO :)
>>
>> Przy samodzielnym diagnozowaniu też jest dużo pułapek,
>> bo błędy sondy mogą wynikać z wielu czynników.
>> Wydał kasę na nową sondę a może to było chwilowo
>> niedobre paliwo albo defekt dawkowania albo jakies lewe powietrze albo
>> podgrzany kabel.
>>
> 3 x mu kasowałem ten sam błąd na przestrzeni miesiąca, nim wymienił
> sondę. Najczęściej tak się właśnie robi, jeśli niewiadomoco. Kasujemy
> błąd i się jeździ. Jak błąd wyłazi ponownie to próbujemy ustalić
> dokładniej. W ASO się nie pierdolą i wymieniają jak leci na zasadzie,
> klient płaci bo się nie zna.
Nie na wszystkie naprawy się jeżdzi do ASO,
w lokalnym warsztacie mam takich co potrafią
rozebrać coś -co ASO wymienia- i naprawiąć
Następne wpisy z tego wątku
- 22.03.22 11:45 LordBluzg(R)
- 22.03.22 16:04 cef
- 23.03.22 00:56 LordBluzg(R)
- 23.03.22 17:22 cef
- 28.06.23 15:47 cef
- 30.06.23 23:15 To.Ja
- 01.07.23 07:49 cef
- 02.07.23 11:17 io
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie