  • Data: 2020-07-10 17:52:20
    Temat: Re: Błyskotliwy wyrok ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Fri, 10 Jul 2020 17:11:54 +0200, w
    <5f088538$0$559$65785112@news.neostrada.pl>,Shrek <...@w...pl>
    napisał(-a):

    >Chyba nie zrozumiałeś -- gdyby nie opozycja, to chłopaka szybko i
    >sprawnie
    >namówiono by do przyznania się.

    Niekoniecznie - adwokatury jeszcze zlikwidowano, ani nie
    podporzadkowano.
    A gdyby wladza chciala podporzadkowac ... to opozycja by nic nie
    zrobila, tzn protestowaliby, protestowali, a wladza i tak by swoje
    robila.

    >W gratisie dostałby wpis do rejestru przestępców.

    No chyba, zeby zaproponowano warunkowe umorzenie.

    J.