  • 1. Data: 2020-07-09 15:47:43
    Temat: Błyskotliwy wyrok ;-)
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://tvn24.pl/krakow/wypadek-kolumny-beaty-szydlo
    -sad-warunkowo-umorzyl-postepowanie-wobec-kierowcy-s
    eicento-4632707

    Skoro nie było świateł i sygnałów dźwiękowych nie było też pojazdów
    uprzywilejowanych.
    Miejmy nadzieję że mecenas pociągnie ich przed sąd unijny a tam już na bank dostaną w
    dupę ;-) nielogiczna jest też publikacja takiego wyroku tuż przed wyborami bo
    Adrianowi raczej to nie pomoże, wszystkie zwierzęta są równe ale niektóre równiejsze
    tak to leciało ?

  • 2. Data: 2020-07-09 16:19:56
    Temat: Re: Błyskotliwy wyrok ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.07.2020 o 15:47, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    Adrianowi raczej to nie pomoże, wszystkie zwierzęta są równe ale niektóre równiejsze

    Zastanawiam się, czy sądzia specjalnie nie podłożyła miny. Niby oddała
    partii co cesarskie, ale podłożyła minę pod apelację, a dodatkowo w
    którymś materiale stało napisane, że skierowała borowik do prokuratury.

    No i dzień przed ciszą wyborczą...

    Adrianowi raczej nie zaszkodzi, bo elektorat pisi to chce igrzysk i
    jakby uchwalić, że co tysięcznego pisiora wieszają publicznie na
    latarni, to tylko by się cieszyli - 1/1000 to raczej na ciebie nie
    padnie, ale któregoś somsiada powieszą i dobrze tak złodziejowi! Za to
    może ktoś mało zdecydowany postanowi jednak pójść głosować na
    konkurencję. Ale raczej bym na to nie liczył. Zabetonowanie jest na tyle
    duże, że nawet jakby duda rozjechał zakonnicę na psach to by było że
    wtargnęła. Zresztą w zasadzie to przejechał...

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-07-09 17:35:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >oddała partii co cesarskie, ale podłożyła minę pod apelację, a
    >dodatkowo w którymś materiale stało napisane, że skierowała borowik

    albo dala szanse - zaplaci chlopak 2 tys i sie skonczy.

    Poczekamy jeszcze na ruch zerokury :-)

    Swoja droga - nawiazka za zlamana miednice powinna byc chyba wieksza
    niz za tygodniowy bol kregoslupa

    >No i dzień przed ciszą wyborczą...

    Komentowac wyroki wolno w niedziele :-)

    Poza tym ... kiedy wyznaczyli termin ? Moze jeszcze przed wyborami.

> [...]
    >latarni, to tylko by się cieszyli - 1/1000 to raczej na ciebie nie
    >padnie, ale któregoś somsiada powieszą i dobrze tak złodziejowi!

    ale tu nie o pisi elektorat chodzi, bo ten i tak zaglosuje, tylko np
    elektorat Hołowni.

    J.

  • 4. Data: 2020-07-09 18:31:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.07.2020 o 17:35, J.F. pisze:

    > albo dala szanse - zaplaci chlopak 2 tys i sie skonczy.

    A mogła zabić....

    > Komentowac wyroki wolno w niedziele :-)
    >
    > Poza tym ... kiedy wyznaczyli termin ? Moze jeszcze przed wyborami.
    Na stówkę - dziwne, że nie spadło z wokandy.

    Jest szansa.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-07-09 18:58:29
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-09 15:47, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    Adrianowi raczej to nie pomoże, wszystkie zwierzęta są równe ale niektóre równiejsze

    Kuriozalne, ale taki wyrok przewidywałem.

  • 6. Data: 2020-07-09 19:40:50
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Tak. Polska Temida konsekwentnie się stacza. Gratulacje.

  • 7. Data: 2020-07-09 23:10:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-09 o 19:40, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > Tak. Polska Temida konsekwentnie się stacza. Gratulacje.

    Masz rację. Blokowanie Ogórkowej, oszczerstwa Śpiewaka...

  • 8. Data: 2020-07-10 13:37:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Jul 2020 06:47:43 -0700 (PDT), w
    <57d2dea9-cd61-4a07-ad37-6f4cfd0d5179o@googlegroups.
    com>, Przemek Jedrzejczak

> [...]
    Adrianowi raczej to nie pomoże, wszystkie zwierzęta są równe ale niektóre równiejsze

    Sąd prawidłowo ustalił fakty, że kolumny uprz. nie było, kierowca sygnalizował
    prawidłowo manewr itp. (zgodnie z tym co pisano w mediach, mimo że Szydło i
    spółka nic nie widzieli, nic nie słyszeli).
    Ale wniosek wysnuł z tego zaiste ciekawy.

    Przypuszczam, że sędzia z tych bojących się nowej komuny i jakoś trzeba było
    wybrnąć z sytuacji (a może biegły tak napisał i inaczej nie dało rady).

    PS.
    Ale złotą myśl Beci warto przytoczyć -- "gdyby nie opozycja, to sprawa nie
    ciągnęłaby się tak długo". I tu się z Becią zgadzam, posżłoby szybko i sprawnie
    ;)

  • 9. Data: 2020-07-10 17:11:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.07.2020 o 13:37, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > ciągnęłaby się tak długo". I tu się z Becią zgadzam, posżłoby szybko i sprawnie

    Niekoniecznie - ja walczę o przywrócenie żony do pracy po tym jak
    pisiory ją zwolniły na urlopie macierzyńskim. Młody zaraz do przedszkola
    idzie, a kolejny termin apelacji padł. Jak wygram w apelacji, to hurtowo
    idą kasacje do sądu najwyższego od kiedy się zmienił. Także wygląda na
    to, że mimo braku opozycji (no dobra jest RPO, ale wiele nie zmienił),
    sprawa będzie jakieś 4 - 5 lat do prawomocnego wyroku, a potem jeszcze
    wieczne nigdy w kasacji nadzwyczajnej. I to zwykła sprawa o przyrócenie
    do pracy, która powinna być w założeniu załatwiana od ręki, a skończy
    się na sądzie najwyższym. To tak jakby ktoś myślał, że sprawy TK, Sn są
    wydumane i zwykłego obywatela nie dotyczą - otóż jak podpadniesz pisowi,
    to stanowią one trzecią instancje pod pisią kontrolą.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-07-10 17:28:41

    Thu, 9 Jul 2020 23:10:32 +0200, w
    <5f0787c9$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Masz rację. Blokowanie Ogórkowej, oszczerstwa Śpiewaka...

    :DDD