  • Data: 2023-02-08 10:52:25
    Temat: Re: Bosak & Mentzen odc.3 LEKTURA OBOWIĄZKOWA!
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-07 o 22:53, _Master_ pisze:

    > Bo jesteś odporny na wiedzę i trudny do zajebania?

    Nie. Po prostu decyduję świadomie co obejrzeć
    i filmiki jakiegoś polityka mnie szczególnie nie interesują
    jako takie. Chyba, że dowiem się z różnych źródeł, że warto.
    Np przeczytam gdzieś na www, albo gdzieś wpadnie reklama,
    albo ktoś na newsach napisze, że interesujący materiał, bo
    poruszył temat taki i taki, w taki i taki sposób i że to ciekawe
    spojrzenie, bo inni myślą, że to i tamto. Ale jak tylko, że film
    z Bosakiem i Mentzenem i jeszcze wrzuca to najbardziej znany
    miłośnik homocośtam, to ja nie wiem czy chcę patrzeć
    co oni tam mówią czy robią. I jeszcze wrzuca to na grupie gsm,
    to aż strach kliknąć.