  • Data: 2023-02-08 13:40:27
    Temat: Re: Bosak & Mentzen odc.3 LEKTURA OBOWIĄZKOWA!
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-08 o 10:52, cef pisze:

    > Nie. Po prostu decyduję świadomie co obejrzeć
    > i filmiki jakiegoś polityka mnie szczególnie nie interesują
    > jako takie.

    Po co piszesz pod postem "rekomendującym" obejrzenie filmiku

    Nie powinieneś tu zaglądać skoro jesteś świadomy

    To mają oglądać popaprańcy i lewacy aby trochę zmądrzeli i przestali
    wierzyć propagandzie tvp i tvn

    I jeszcze wrzuca to na grupie gsm,
    > to aż strach kliknąć.

    To zamiast zamilczeć pomyłkowe wysłanie piszesz elaborat?

    A w sumie. Co dziś można pisać o smartfonach?

    Że ludzie zaczęli traktować je jak telewizory i zamiast kupować co 2
    lata to zmieniają co 5-10 lat.

    O spadku sprzedaży?

    PS. A wiesz że wypowiedzi tych panów dotyczą też treści które są
    związane z GSM?

    Dzisiaj dowiedziałem się że UE za pomocą pisu wprowadza ustawę o
    stronach fufufu

    Kto to skrytykował i upublicznił? Konfederacja