  • Data: 2009-08-03 21:58:25
    Temat: Re: Brak czerwonego...
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolorowe GUI? Może lepiej przygarnąć jakiegoś gotowca. Krąży w Sieci
    > kilka bibliotek rysujących dla takich małych procków.
    > Biblioteka dla LCD cz/b też by się znalazła.

    Tak, kolorowe, na dowolne LCD, poki co z S65 - 132*176 punktow, 64k
    kolorow. Widzialem drivery do LCD, ale to co robie to okienkowe GUI,
    okna, przyciski, slidery itd. Z malych widzialem tylko picoGUI, ale
    projekt zarzucony od dawna. Zreszta mam juz napisane tak z 80%.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.