  • 1. Data: 2009-08-02 21:47:37
    Temat: Brak czerwonego...
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam.

    Mój kabelek do projektora jakoś dziwnie zaniemógł. Podłączony do komputera
    poprawnie wyświetla zielony i niebieski a zamiast czerwonego mam czarny.
    Czym to oznacza brak sygnału czy jakieś zwarcie ? Obie wtyczki są zalane i
    w zalutowanych puszkach. Zanim to rozbiorę chciałbym wiedzieć co jest grane.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 2. Data: 2009-08-02 22:41:52
    Temat: Re: Brak czerwonego...
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > M?j kabelek do projektora jako? dziwnie zaniem?g?. Pod??czony do komputera
    > poprawnie wy?wietla zielony i niebieski a zamiast czerwonego mam czarny.
    > Czym to oznacza brak sygna?u czy jakie? zwarcie ? Obie wtyczki s? zalane i
    > w zalutowanych puszkach. Zanim to rozbior? chcia?bym wiedzie? co jest grane.

    Uwalil sie kabelek, wymien na nowy i po sprawie. Akurat czerwony jest z
    boku wtyczki i jest najbardziej narazony na uszkodzenie.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 3. Data: 2009-08-02 22:50:19
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
    > Uwalil sie kabelek, wymien na nowy i po sprawie. Akurat czerwony jest z
    > boku wtyczki i jest najbardziej narazony na uszkodzenie.

    z przyjemnościa bym go wymienił ale wtyczka od strony projektora jest tak
    magiczna, że nawet w chinach takiej zrobić nie umieją :(

    p.s. czy płytka ngw100 już dostała ducha w projekcie idom ??

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2009-08-03 08:50:32
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > z przyjemno?cia bym go wymieni? ale wtyczka od strony projektora jest tak
    > magiczna, ?e nawet w chinach takiej zrobi? nie umiej? :(

    No to ciecie kabelka zostaje. Ulamal sie przy wtyczce do kompa, czy
    pechowo przy rzutniku?

    > p.s. czy p?ytka ngw100 ju? dosta?a ducha w projekcie idom ??

    Niestety sie kurzy. Pracuje teraz nad GUI dla AVR z LCD do sterownika
    kotlowni.

  • 5. Data: 2009-08-03 20:17:35
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    T.M.F. pisze:

    > Niestety sie kurzy. Pracuje teraz nad GUI dla AVR z LCD do sterownika
    > kotlowni.

    Kolorowe GUI? Może lepiej przygarnąć jakiegoś gotowca. Krąży w Sieci
    kilka bibliotek rysujących dla takich małych procków.
    Biblioteka dla LCD cz/b też by się znalazła.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-08-03 20:23:16
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    a ja właśnie z nudów podłączyłem płytkę ngw100 do neta i wyświetla strone
    www :)

    http://62.21.77.236:3333/

    można mi pomigac lampką, jak znajdę kamerę sieciowa to skieruje ja na diode
    i będzie można popatrzec jak ładnie mruga LED na płytce

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2009-08-03 21:58:25
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Kolorowe GUI? Może lepiej przygarnąć jakiegoś gotowca. Krąży w Sieci
    > kilka bibliotek rysujących dla takich małych procków.
    > Biblioteka dla LCD cz/b też by się znalazła.

    Tak, kolorowe, na dowolne LCD, poki co z S65 - 132*176 punktow, 64k
    kolorow. Widzialem drivery do LCD, ale to co robie to okienkowe GUI,
    okna, przyciski, slidery itd. Z malych widzialem tylko picoGUI, ale
    projekt zarzucony od dawna. Zreszta mam juz napisane tak z 80%.

  • 8. Data: 2009-08-03 22:10:51
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    W dniu 03.08.2009 22:23, VSS pisze:
    > a ja w?a?nie z nud?w pod??czy?em p?ytk? ngw100 do neta i wy?wietla strone
    > www :)
    >
    > http://62.21.77.236:3333/
    >
    > mo?na mi pomigac lampk?, jak znajd? kamer? sieciowa to skieruje ja na diode
    > i b?dzie mo?na popatrzec jak ?adnie mruga LED na p?ytce

    Fajne. To moze z nudow skompilujesz QTopie na to?:)

  • 9. Data: 2009-08-04 07:36:44
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    chętnie tylko musisz do mnie napisać po ludzku, najlepeij na priva

    vss[szympans]vss[kropka]pl

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 10. Data: 2009-08-04 19:06:34
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    T.M.F. pisze:

    > Fajne. To moze z nudow skompilujesz QTopie na to?:)

    http://www.qtsoftware.com/products

    Trzeba mieć duużo czasu...

    --
    Adam Dybkowski