-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 21 Aug 2010 23:26:43 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Brak dojazdów do pracy - jak dbać o auto
References: <4...@n...onet.pl>
<4c6f981a$0$20996$65785112@news.neostrada.pl> <i4o5b5$3sf$1@news.onet.pl>
<4c6fb467$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <i4pens$cj$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <i4pens$cj$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
Message-ID: <4c704493$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.111.100
X-Trace: 1282426003 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20992 83.23.111.100:48045
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305505
[ ukryj nagłówki ]Cavallino pisze:
>>> Zużycie prądu w wyłączonym aucie jest tak duże, że aku nie daje rady?
>>
>> Jak masz aku powiedzmy 50Ah,
>
> 30 Ah bodajże.
To mały jakiś - w CC seryjnie był chyba 45Ah.
W Punto powinien być co najmniej taki sam.
>> W sumie dość sporo - u mnie kiedyś pomierzyłem to wyszło że alarm na
>> pilota z czujnikami ruchu i radio z pamięcią pobierały 25mA, ale to
>> już pewnie może być różnie.
>
> Alarmu niet, to Punciak golas, tylko radio i immo.
> Mam go badać, czy tak może być w tej sytuacji.
Mam u siebie w aucie elektronikę z Punto I 1.2 i pobór prądu chwilę po
wyłączeniu zapłonu spada do zera (nie mam radia i alarmu)
Nie miałem nigdy problemów z uruchamianiem auta, a bywa że stoi
nieruszane nawet przez miesiąc, czasami zimą.
Więc pozostawałoby jedynie radio, a niektóre modele potrafią sporo prądu
brać na podtrzymanie pamięci.
W sumie szuka się prosto - podłączasz amperomierz i wyciągasz
bezpieczniki aż trafisz.
Jako drugie wyjście to po prostu zdejmowanie klemy z akumulatora - jak
auto uruchamiane od święta to nie będzie to bardzo uciążliwe
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.10 00:29 Cavallino
- 22.08.10 00:31 Cavallino
- 22.08.10 00:41 Tomasz Pyra
- 22.08.10 00:45 Cavallino
- 16.09.10 00:29 Cavallino
- 21.09.10 11:13 Cavallino
- 21.09.10 11:15 Cavallino
- 23.09.10 22:03 Sergiusz Rozanski
Najnowsze wątki z tej grupy
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
Najnowsze wątki
- 2025-11-14 Zabójstwo dzika
- 2025-11-13 SO postępowanie cywilne rejestrowe
- 2025-11-13 miesiąc z 5G i wifi calling
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei