eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBrak dojazdów do pracy - jak dbać o autoRe: Brak dojazdów do pracy - jak dbać o auto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4...@n...onet.pl>
    <4c6f981a$0$20996$65785112@news.neostrada.pl> <i4o5b5$3sf$1@news.onet.pl>
    <4c6fb467$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <i4pens$cj$1@news.onet.pl>
    <4c704493$0$20992$65785112@news.neostrada.pl> <i4pk4o$c5n$1@news.onet.pl>
    <4c705628$0$20988$65785112@news.neostrada.pl> <i6rhct$em6$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <i6rhct$em6$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Brak dojazdów do pracy - jak dbać o auto
    Date: Tue, 21 Sep 2010 11:13:50 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 100921-0, 2010-09-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 39
    Message-ID: <4c987748$0$22805$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.115.245
    X-Trace: 1285060424 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22805 178.42.115.245:56768
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2311829
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i6rhct$em6$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:
    >
    >> Więc w to tak do końca normalne nie jest żeby akumulator szybko się
    >> rozładowywał. Tyle że czytałem już o radiach które ciągnęły jakiś spory
    >> prąd nie wiadomo po co.
    >
    > A jednak to nie radio, samochód też jest w porządku, za to akumulator
    > szlag trafił.
    > Drugi z kolei w krótkim odstępie czasu (ten mial 1,5 roku).
    > Oddałem do reklamacji, ale nie spodziewam się pozytywów, ponoć Jenox miga
    > się jak może od wymiany.

    No i dobrze się spodziewałem, stwierdzili że to moja wina.
    Główna jej część polega na tym, że kupiłem akumulator. ;-)

    Ponoć żaden typowy nie wytrzyma rzadkiego uruchamiania auta i długich
    postojów, przynajmniej jeśli nie będzie łądowany prostownikiem przed każdym
    odpaleniem.
    Tzw. głębokie rozładowania - czyli próba uruchomienia przy słabym
    naładowaniu kończy się pusciem aku, opadem masy.

    Może i prawda, ale pytanie jest inne - że to słabe naładowanie nie powinno
    mieć miejsca po kilku tygodniach, skoro auto sprawne, więc nadmiaru prądu
    nie bierze.

    > Następnym razem po prostu kupię lepszy i większy niż był standardowo.

    No i tu się pojawia większy problem.
    Na akumulator żelowy, któremu obojętne są rozładowania, za 800 zł mnie nie
    stać do auta które głównie stoi w garażu.
    Potrzebuję zwykłego, ale takiego który po kilku tygodniach pozwoli uruchomić
    samochód.

    Czego powinienem szukać?
    Potrzebuję 40 Ah z plusem po lewej stronie najlepiej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: