  • 1. Data: 2010-01-25 11:34:18
    Temat: Re: Brak kierunkowskazów na bokach przednich błotników ?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik ""Maciek \"Sołtys\""" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h5s0tp$j3h$1@inews.gazeta.pl...

    > mój znajomy miał problem ze sierrą.
    > Jeśli przednie kierunki są narożne a nie świecą tylko do przodu to jest
    > OK.
    > A stara Corsa tak ma chyba
    > Jeśli świecą tylko w przód to muszą być boczne w błotnikach lub
    > lusterkach.

    Mamy Corsę B IV'97 - przed liftingiem kierunkowskazów bocznych nie było,
    przegląd dla sprowadzanego przeszła 2 lata temu bez problemu.

    Aczkolwiek dołożę chyba "dobrowolnie" boczne w zderzaku
    (mieści się to miejsce w normie)
    bo z boku faktycznie słabo widać
    (po liftingu były w błotnikach, ale blachy wiercił nie będę ;-)

    Pzdr

    JKK