  • 1. Data: 2010-01-25 11:10:51
    Temat: Twardnieje sprzęgło hydrauliczne
    Od: "TomX" <t...@o...pl>

    W tym roku po raz pierwszy od nowości tego auta(2005) podczas dużych mrozów
    sprzęgło robi się twarde i wolno wraca po puszczeniu nogi ze sprzęgła.
    Sprzęgło jest hydrauliczne. Macie ten sam problem teraz u siebie? Wymiana
    płynu sprzęgła pomoże? Podobno jakiś olej gęstnieje i przez to sprzęgło tak
    się zachowuje? Co robicie u siebie?

  • 2. Data: 2010-01-25 11:13:22
    Temat: Re: Twardnieje sprzęgło hydrauliczne
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 11:10:51 +0100, TomX napisał(a):

    > Co robicie u siebie?

    Nic - odpalamy bolid i jeździemy. To standardowy objaw - auto Ci się
    trochę rozgrzeje i będzie ok.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2010-01-25 11:51:40
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "TomX" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >płynu sprzęgła pomoże? Podobno jakiś olej gęstnieje i przez to sprzęgło tak

    Nic.
    Wyjeżdżam z garażu i po jakimś czasie na mrozie robi się tępe. Zima.

  • 4. Data: 2010-01-25 16:24:43
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "TomX" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    potwierdzam, normalny objaw.
    Miałem tak w skodziance jeszcze 120-tce z 1980r :)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-01-25 23:29:09
    Od: raadaar <r...@g...com>

    On Jan 25, 11:10 am, "TomX" <t...@o...pl> wrote:
    > W tym roku po raz pierwszy od nowo ci tego auta(2005) podczas du ych mroz w
    > sprz g o robi si twarde i wolno wraca po puszczeniu nogi ze sprz g a.
    > Sprz g o jest hydrauliczne. Macie ten sam problem teraz u siebie? Wymiana
    > p ynu sprz g a pomo e? Podobno jaki olej g stnieje i przez to sprz g o tak
    > si zachowuje? Co robicie u siebie?

    Kiedy zmieniałeś płyn hamulcowy (zakładam że u Ciebie to wspólny
    układ) ? Może już czas, wraz z płukaniem całego układu. Przeczytaj w
    instrukcji jaki jest czas pomiędzy wymianami płynu.

  • 6. Data: 2010-01-26 01:39:57
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > płynu sprzęgła pomoże? Podobno jakiś olej gęstnieje i przez to sprzęgło tak

    w reno ok, nie czuc różnicy, na skrzyni tez nie (ale ciągnie go do przodu i
    to nie słabo po starcie), silniki też raczej odrazu pełna moc w pełnym
    zakresie (wersja z volvo ma małą "dziure" pomiędzy 3.5 a 4.2k rpm przez
    chwilę).

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2010-01-26 06:48:48
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to nie słabo po starcie), silniki też raczej odrazu pełna moc w pełnym
    > zakresie (wersja z volvo ma małą "dziure" pomiędzy 3.5 a 4.2k rpm przez

    Po odpaleniu na 20*C mrozie "silniki też raczej odrazu pełna moc w pełnym
    zakresie" ?????? BRAWOOOO, rewelacyjny pomysł.

    --
    pozdrawiam
    kml