  • 1. Data: 2010-01-25 10:56:01
    Temat: Tablice rejestracyjne QUIZ ;)
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Czołem.
    Mam mały quiz;)
    Kto zgadnie i zdradzi mi z jakiego kraju pochodzi to auto w sensie tablice
    rejestracyjne.
    http://img710.imageshack.us/img710/5564/blachy.jpg

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 2. Data: 2010-01-25 11:08:13
    Temat: Re: Tablice rejestracyjne QUIZ ;)
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam mały quiz;)
    > Kto zgadnie i zdradzi mi z jakiego kraju pochodzi to auto w sensie tablice

    Włochy, tablica z lat 1994-1999

  • 3. Data: 2010-01-25 11:15:56
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Włochy, tablica z lat 1994-1999

    To jeszcze pytanie konkursowe nr 2.
    Z jakimi kosztami rejestracji należy się liczyć żeby to u nas legalnie
    użytkować. Wiem że to wróżenie z fusów ale skoro z 1999 roku to jescze nie
    było shengen, chyba ze te blachy jeszcze się zdażają i można sprowadzić auto
    z włoch które ma takie blachy nawet w tym roku, dobrze myśle?

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-01-25 11:19:41
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > chyba ze te blachy jeszcze się zdażają i można sprowadzić auto z włoch
    > które ma takie blachy nawet w tym roku, dobrze myśle?

    Pewnie, że się zdarzają, jeżdżą jeszcze po Włoszech samochody z czarnymi
    tablicami. Nie zmuszają do wymiany na nowe.

  • 5. Data: 2010-01-25 12:31:01
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie, że się zdarzają, jeżdżą jeszcze po Włoszech samochody z czarnymi
    > tablicami. Nie zmuszają do wymiany na nowe.

    Ok dzięki.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)