    Date: Mon, 10 Aug 2020 00:15:10 +0200
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Breloczek z Bluetooth a parowanie ze smartfonem

    W dniu 2020-08-09 17:48, heby pisze:

    > U mnie się nie da. Istota jest taka że próba parowania kończy się
    > piszczeniem. I o to chodzi, ma piszczeć kiedy zgubisz klucze.

    To wiem, że piszczy. Z wielu aplikacji obsługującej takie breloczki
    Bluetooth znalazłem taką ciekawą -
    <https://play.google.com/store/apps/details?id=fr.fr
    ee.julienGley.iTagAlarm>

    > Kup lepiej jakieś urządzenie audio, coś z tej okolicy:
    >
    > https://www.aliexpress.com/item/4000972477505.html
    >
    > Można to sparować na stałe i w starej komórce działało jako beacon w
    > androidzie. Przyznam, że w nowszym złomie nie sprawdzałem.

    Tak. Ale tego czegoś nie przypnę np. do kluczy, czy do plecaka, by
    komórka byłą odblokowana w jego pobliżu. A taki był m.in. tego zamysł.

    Pytanie, czy z breloczkiem NFC zadziała ta opcja, tj. nie będzie się
    smartfon blokował. Wiem, że za pomocą gadżetu NFC można odblokowywać
    ekran, ale samo NFC ma mizerny zasięg, więc raczej nie tędy droga.
    Smartfon musiałby leżeć tuż obok czegoś co ma NFC.

    Ciekawe, czy jest jakiś dongiel Bluetooth, który da się sparować. Coś
    dedykowanego do tego typu założeń z odblokowywaniem sprzętu w pobliżu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/