  • Data: 2020-12-08 08:18:32
    Temat: Re: Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2020 o 07:20, Dominik Ałaszewski pisze:

    > A mnie głupiemu się zdawało, że komputery dobierało
    > (i dobiera) się stosownie do potrzeb...

    nie i sam też tak nie robisz. oczywiście wykluczamy potrzeby typu...
    laptop będzie działał tylko i wyłącznie w zespole z czytnikiem
    diagnostycznym itp. Jeśli dzisiaj masz takie a nie inne wymagania, to za
    rok, okaże się że jest jeszcze więcej reklam na www, że nowa wersja
    Twojego ulubionego programu wymaga jeszcze więce ramu... - oczywiste
    prawda? Więc kupujemy komputery "na zapas". Sprawdzamy na ile nas stać,
    co za te pieniądze dostaniemy. w laptopach - jak sam kolega wspomniał -
    ten który mu się podobał miał kartę graficzną 1050 za którą chcąc nie
    chcąc musiał zapłacić, chociaż nie gra w gry. stąd moja niechęć nie tyle
    do laptopów, co do określeń - kupiłem _tanio_ nowego laptopa, nie
    przenoszę go i wszystko mi idealnie pasuje.
    ToMasz