  • Data: 2020-12-08 11:44:29
    Temat: Re: Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-12-08, RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > Pierdolnięci to ci wmawiają że powinieneś być inny bo oni są inni
    > lub tylko im się wydaje że są. Bo tego core2duo do stacjonarki
    > to D.A. raczej nie kupił wczoraj tylko ileś lat temu.
    > Kupił na zapas to i do dzisiaj mu wystarcza. :-)

    Swoje wszystkie Optiplexy C2D, a mam ich ze 3, kupiłem za pół-darmo jako
    polizingowce. Jeden robi żonie w firmie na recepcji. Drugi, wspomniany, u syna.
    Na trzecim sam pojeżdżałem do niedawna, ale miał ograniczenie to 4GB RAMu i
    przestał się wyrabiać z nowostronami. A, jest i czwarty, 760 usff, kupiłem na
    Alegro za 90 zł teściowi jako awaryjny. Malutki, nie zajmuje dużo miejsca,
    zdąrzył się już przydać. Niczego mocniejszego nie potrzeba.

    --
    Marcin