  • Data: 2020-12-09 11:46:31
    Temat: Re: Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-09 o 08:08, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Obywatelu, porzućcie już tego chochoła. Użyłem słów
    > "najlepszy na jaki ich stać", dlatego że nie TY,
    > a niejaki ToMasz (msgid podać, czy już sam sobie znajdziesz?)
    > napisał, że JA tego nie robię (nie kupuję wg potrzeb),
    > a komputery kupuje się "sprawdzając na ile nas stać".
    >
    > Więc w odpowiedzi JEMU, napisałem że JA tego NIE ROBIĘ,
    > wiem na ile mnie stać i jakie mam potrzeby.

    Dlaczego nie odpowiedziałeś tego pod jego wypowiedzią?

    > Jako _przykład_ podałem _moje_ zakupy spełniające
    > _moje_ wymagania, doprecyzowując już później, w odpowiedzi
    > na TWOJĄ sugestię, jakobym ten komputer kupił dawno temu
    > (zapewne wtedy, gdy był na topie), że ten sprzęt kupowałem
    > niezbyt dawno jako używany. C2D nie miałem w archiwum,
    > więc wskazałem laptopa, którego potwierdzenie zakupu
    > znalazłem w poczcie.

    > Wytłumaczyłem wyżej. Czytaj dyskusję w całości, a przynajmniej
    > kolejne posty w wątku- jest szansa, że zrozumiesz :-)

    Czytam w całości.
    I nie bardzo rozumiem dlaczego odpowiadając komuś innemu robisz
    to pod moimi cytatami. Debilizm czy celowe chamstwo?

    > A czy lepiej jest kupować sprzęt używany czy nowy
    > akurat nie wypowiadałem się wcale. Jeśli ktoś ma
    > potrzebę nowego to jasne, że zakup używki tej potrzeby
    > nie zaspokoi i nie będzie to "zakup wg potrzeb".
    > Jeśli ktoś ma potrzebę zakupu topowego komputera,
    > to nabycie mniej wydajnego sprzętu też nie będzie zakupem
    > wg potrzeb. Wydawało mi się, że takich oczywistości
    > dorosłym ludziom nie wypada tłumaczyć.

    Normalnie nie ale skoro już podajesz jako przykład swoje
    zakupy używek to wypadało by to zrobić tak aby nie było
    wątpliwości komu i na jaki tekst odpisujesz.