  • Data: 2020-12-09 15:29:25
    Temat: Re: Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-09 o 12:34, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Jak nie, jak tak? Przeczytaj całość, i, excusez le mot,
    > odpierdol się.

    Jak tylko nauczysz się cytować osobę której odpowiadasz.

    > Może i Waść czytasz, ale rozumienie Waszmości nieszczególnie
    > wychodzi.

    Wychodzi szczególnie, poza przypadkami kiedy ktoś złośliwie
    cytuje jednego innego a odpowiada drugiemu.
    Ale na brak wiedzy lub celowe hamstwo faktycznie nie poradzę.
    Co najwyżej mogę piętnować takie zachowania.

    > Coś się waści pozajączkowało. Pod Waści wypowiedziami
    > pisałem jedynie, dlaczego wcześniej w wątku użyłem
    > takich, a nie innych słów (do których Waść się raczył
    > przypierdolić).

    To nieszczególnie ci wychodzi zrozumienie co czytasz i kto
    to napisał. To by częściowo tłumaczyło że cytujesz
    inna osobę niż ta której odpowiadasz.