  • Data: 2020-12-09 13:27:13
    Temat: Re: Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ad. innego komentarza, od kiedy zrezygnowałem z laptopów firmy Sony (po
    > 2ch kosztownych wpadkach), żaden mi się jeszcze nie popsuł w czasie
    > krótszym niż 7 lat. Dell'e, Maki, Asusy. W dodatku regularnie zrzucane z
    > kanapy przez dzieci i koty. Trzeba od czasu do czasu zrzucać, bo inaczej
    > czują się niedopieszczone i wtedy się psują.

    Mi zepsuły się oba laptopy (HP i Dell), które kupowałem prywatnie, oba z
    serii biznesowych, więc niby bardziej trwałe, ale na szczęście tuż przed
    końcem gwarancji. W HP - wada matrycy, w Dellu spaliła się płyta główna
    - z powodu jakiejś sprężynki, która latała w środku i spowodowała
    zwarcie. Ale obie firmy mają znakomity serwis gwarancyjny. I od tamtej
    pory oba laptopy nadal działają - jeden ma już 15 lat, drugi ponad 6.