-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!news.uzoreto.
com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!news-out.netnews.com!news.alt.n
et!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!
peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<sflpou$gg6$1$Janusz@news.chmurka.net>
<sflqvo$h30$1$horizn@news.chmurka.net>
<sflvfk$jo2$1$Janusz@news.chmurka.net> <sfm50h$8tn$1@dont-email.me>
<sfmboa$u42$1@news.icm.edu.pl> <sfvfq7$q86$1@dont-email.me>
<lnyglq9mud2k$.1q14jwt2odgki$.dlg@40tude.net>
<6123547b$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<6443197385$20210823135149@squadack.com>
<612395a7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<sg052i$9mb$2$Cav@news.chmurka.net>
<61239a2d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<6820917477$20210823180618@squadack.com>
<612484ff$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<u...@4...net>
<6124b0c1$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
<1chwfke1f70i6$.1uc4ydwylpx1a$.dlg@40tude.net>
<6124bddc$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<4rwscpl7ar8e$.srbiqlmj7fdl.dlg@40tude.net>
<6124d295$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 24 Aug 2021 13:33:01 +0200
Message-ID: <vc021rrov0ou$.1iaxygua6qqhm.dlg@40tude.net>
Lines: 42
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.129.193
X-Trace: 1629804781 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 23915 83.30.129.193:61200
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3283
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696287
[ ukryj nagłówki ]On 24 Aug 2021 11:05:57 GMT, Dominik Ałaszewski wrote:
> Dnia 24.08.2021 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
>> Moze jest jednak roznica zmagazynowac energie na 400km, a na cala
>> zime.
>
> Jaką zimę? Wystarczy, żeby do południa jak człowiek w pracy fotowoltaika
> ładowała akumulatory. Wracamy z pracy, telewizorek, czajnik, pralka,
> piekarnik, ładujemy autko elektryczne ;-)
A grzac domek czym chcesz? Pradu moze zabraknac.
W dodatku to podwojne ladowanie, wiec straty.
Raczej bym widzial wymienne baterie - przyjezdzasz, wsadzasz
naladowana.
>> Tanszy, a tak samo przyjazny dla srodowiska ... naszego :-)
>
> No, przecież wiadomo, że takie na przykład Chiny są na innej planecie.
> Dlatego też nie muszą dwutlenku ograniczać, a Europa musi :-)
To jest osobny problem.
> I obawiam się, że jednak tańszy niekoniecznie. Bateria to jednak
> bardzo duży procent wartości elektryka. Produkcja drutu i słupów
> to ani skomplikowane, ani drogie, w kraju to spokojnie ogarniamy.
> Spalin ubywa, ciszej... nie tak to powinno wyglądać?
>> Nie mowie nie, tylko one sa juz wlasnie w fazie krzepniecia,
>
> Tak jak żarówki wymieniane na świetlówki kompaktowe.
> Jak już świetlówki okrzepły to przyszły LEDy i pozamiatały ;-)
swietlowki maja swoj okres zycia. U mnie ciagle swieca :-)
>> A do tego czasu ... wiatraki, PV, atomowki, ładowarki ?
> Wiatraki (lądowe) ani PV nie mają sensu bez przyzwoitych
> możliwości gromadzenia energii.
trzeba ich nastawiac tyle, aby nie musialy gromadzic :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.21 13:35 Cavallino
- 24.08.21 13:45 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 13:46 Cavallino
- 24.08.21 13:47 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 13:58 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 14:05 Cavallino
- 24.08.21 14:08 Cavallino
- 24.08.21 14:14 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 14:22 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 14:35 Cavallino
- 24.08.21 14:39 Cavallino
- 24.08.21 14:49 RoMan Mandziejewicz
- 24.08.21 14:49 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 15:02 RoMan Mandziejewicz
- 24.08.21 15:05 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-30 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-30 Kolejni bezrobotni inżynierowie na zasiłkach...
- 2025-07-30 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-30 MILLER ZAORAŁ PRO-UKRAIŃSKIEGO REDAKTORA
- 2025-07-29 "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- 2025-07-29 Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- 2025-07-29 Re: bełkot reklamowy eSIM, których nikt nie chce, bo są niebezpieczne.
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Warszawa => IT Data Analyst (Power BI) <=
- 2025-07-29 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-07-28 Warszawa => Sales Executive / KAM <=